• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84

Vet ni vad sambon hade gjort ååh älskar honom !!
    han kom hem med rosor till mig

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • MCT79

Men det inlägget som Marlyn citerade då Telgebo`?

telgebo skrev 2011-03-02 13:57:38 följande: Detta skrev läkaren i min journal intrauterin gravid 6+3. var tvungen att fråga vad betyder intrauy´terin? Jag kopplade ihop det med nåt galet att det var utanför eller nåt. men hon sa det betyder i livmodern, och jag pustade ut igen.

Där skriver du ju att hon SKREV det i din journal....?

nu jeklar...
  • telgebo
    Mamma till W skrev 2011-03-04 14:31:39 följande:

ja men du får ju leva i nuet? Och kämpa för dem... Jag fick träffa mina föräldrar var tredje helg.. Inte dog jag av det, inte mår jag dåligt av det idag... Jag kan ju inte skylta inför hela världen att jag varit fosterhemsplacerad i 7.5 år pga mina föräldrar... jag har en mamma begravd och hon gick bort när vi fortfarande var osams och har två syskon som är döda... Du har aldrig nämnt dina barn, men har du två timmars rätt till barnen så får du ju gå till rätten med det... 2 timmar är ändå inte fy skam om man tänker på hur andra barn har det...

vart i 2 instansewr försökt väcka åtal i hd också men fick avslag, träffar dom 2 timmar per vecka ja med då jädra umgängesstöd som inte behövs, fick kämpa i över 1 år för att få ha umgänget i mitt hem och det försökte dom sno nu i julas fr när ena tanten sa upp sig och det 7 veckor innan umgänget kom igång igen och då såg jag inte barnen alls. eller pratade med dem.
    Gravid v.6+5 BF 24/10
  • acure
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-04 14:43:28 följande:

Vet ni vad sambon hade gjort ååh älskar honom !!
    han kom hem med rosor till mig

Underbart!!!! :)
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-03-04 14:44:10 följande:
    Men det inlägget som Marlyn citerade då Telgebo`?

telgebo skrev 2011-03-02 13:57:38 följande: Detta skrev läkaren i min journal intrauterin gravid 6+3. var tvungen att fråga vad betyder intrauy´terin? Jag kopplade ihop det med nåt galet att det var utanför eller nåt. men hon sa det betyder i livmodern, och jag pustade ut igen.

Där skriver du ju att hon SKREV det i din journal....?
    ja i livmodern ja men sen satt hon skrev när jag gick ut ur rummet och då skrev hiín att det var litet för bm sa nåt annat till mig idag.

herregud sitta och kopa inlägg jag skrivit jag känner mibg illa till mods att ni håller på alltså. känner mig totalt överkörd och vet inte om jag orkar förklara och skriva mer för ni vänder fan på allt. trodde man skulle få stöd men det känns inte så
    Gravid v.6+5 BF 24/10
  • needtobreathe
    acure skrev 2011-03-04 14:48:50 följande:
    Sofy: RING!!!
    Mamma till W skrev 2011-03-04 14:43:21 följande:
    Ring nu, tråden får ta timeout! Nu vill vi höra vad de säger! :) Förlossningen alltså..

Så tråden, TYST NU!!!
    MCT79 skrev 2011-03-04 14:42:11 följande:
    Okej alla nu får vi sluta skriva en stund så Sofy kan ringa! Allt för Devin! :D
    Hahahahahaah! Ni e så roliga! Jag ringde men dom ville inte prata me mig.. inge svar ;)
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-03-04 14:48:50 följande:
    jag ville inte hänga ut mitt livsöde är man skyldig att göra det eller och fan vad jag änrarar mig nu då för det blev precis som jag trodde rablader, inse nu bara snälla jag har 3 barn men ingen i min vård pga en fucking up fr som behndlat mig som skit som jag försökt stämma för felbehandling och kränkning både hos JO och socialsrtyelsen och nu går ärendet vidare hos nästa advokat
    Jag vill fortfarande gärna läsa ärendet. Har du något ärendenr?
    nu jeklar...
  • telgebo

när jag tom sa till bm att det luktade illa i underlivet och att jag orade mig för uvi sa erbjöd hon sig inte att jag kunde komma och kolla det hos henne på mottagningen utan hon sa bara ja du har väl en husläkare du kan gå till, precis som att jag inte skall ta deras tid om jag inte är gravid.

Gravid v.6+5 BF 24/10
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma