• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • maria204

Sofy: Vad säger de? Tror de att det är på G? Kommer de att försöka stoppa upp det i så fall? Oj oj oj! Lycka till!!!! Massor med kramar! Och du, en del skriker för att få styrka. Urstyrka!

• telgebo
    lsabelle skrev 2011-03-04 18:00:19 följande:
    hur gick vulet då telgebo?
    vill inte prata om det just nu.
    Gravid v.6+5 BF 24/10
  • Mabaja

Telgebo: Men förlorat har du ju inte gjort, de lever ju och har det bra, eller? Det är bara att de inte bor hos dig 24/7? Jag har förlorat 2 syskon och min mamma men då är de ju begravda.. Jag har inte förlorat min syster som jag inte får träffa (fosterhemsplacerad hos sin faster), utan henne får jag vänta på tills hon är så pass stor att hon får välja själv. Bara en tanke...

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • telgebo
    Mamma till W skrev 2011-03-04 18:05:06 följande:
    åh nej! Nu börjar det igen... (Har varit en del dispyter om det)
    vad är det för nån taskig kommentar du slänger ur det att åhh nää nu börjar det igen.
    Känns jävligt trist att ni behandlar mig såhär.
    Gravid v.6+5 BF 24/10
  • Mabaja

Haha, Lilltjejen är väldigt lättroad här hemma. Hon har hittat sin pappas strumpor som är utmärkta att tugga på! Himla tur att de är nytvättade för annars hade hon legat typ död här bredvid!

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • MCT79

Wow! Vilken fredagkväll! Live-rapport från förlossningen! Hur går det för dig Sofy är de nöjda med dig??

Telgebo: Jag var med i den förra tråden... vi som längtar efter plus efter missfall...där var du också. Går man tillbaka och läser där så finns det inget tvivel om att det är samma person.
    Nu skriver alla en massa här om Sofy, förlossningen och du sitter och letar upp gamla inlägg som du citerar och återigen drar upp en massa skit... Snälla sluta nu.
    Var lite mer i nuet, det som har varit kan man inte göra nått åt, det som kommer kan man inte göra nått åt... man kan bara leva NU.

nu jeklar...
  • telgebo
    Mamma till W skrev 2011-03-04 18:23:38 följande:
    Telgebo: Men förlorat har du ju inte gjort, de lever ju och har det bra, eller? Det är bara att de inte bor hos dig 24/7? Jag har förlorat 2 syskon och min mamma men då är de ju begravda.. Jag har inte förlorat min syster som jag inte får träffa (fosterhemsplacerad hos sin faster), utan henne får jag vänta på tills hon är så pass stor att hon får välja själv. Bara en tanke...
    jo jag har förlorat de är ju inte mina längre
    Gravid v.6+5 BF 24/10
  • kajsalisa
    telgebo skrev 2011-03-04 18:20:20 följande:
    Nu måste jag få ett svar på 2 frågor av olika karaktär

1. Vem sprider ut mitt förra nick?

2. När visar CB digital  gravid 3+? Redan 20 dagar efter sexet eller? gravid 3+ bertyder ju att man är i v.5 minst eller hur? 12 dagar senare gör jag VUL och då borde jag ju vara i v.7 så jag fattar ingenting hur det då kan vara för litet och ingen hjärta slog som bm sa och så känner jag mig nada gravid idag, tycker det borde kännas mer för jag har mått skrutt dom andra gångerna i den här veckan.
    Att du var samma person som någon annan som brukade hänga i ursprungstråden för ca ett år sen listade jag ut på alldeles eget bevåg bara några dagar efter att du kom in i tråden. Dels pga vissa saker som du skrev och dels på ditt sätt att skriva. Det kändes bekant direkt och om du minns så frågade jag dig rakt ut i tråden för några veckor sedan om du var samma person, men du svarade aldrig.
    Det finns ju ett helt gäng tjejer i den här tråden som var med på den tiden också, så om jag lyckades lista ut det så finns det säkert andra som har gjort det också.

Angående CB digital så kan jag tyvärr inte hjälpa dig, för jag har aldrig använt dom själv. Har kört på såna där gamla hederliga test bara. I mina öron låter ju 3+ precis som 3+, dvs att det kan vara allt från 3 veckor och framåt, men det är bara en teori som jag inte har några belägg för. Måste väl stå förklarat i bipacksedeln, eller?
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-03-04 18:25:31 följande:
    Haha, Lilltjejen är väldigt lättroad här hemma. Hon har hittat sin pappas strumpor som är utmärkta att tugga på! Himla tur att de är nytvättade för annars hade hon legat typ död här bredvid!
    Satt precis och kikade lite i din blogg... hon är så sööööööööt!
    nu jeklar...
  • needtobreathe
    maria204 skrev 2011-03-04 18:23:05 följande:
    Sofy: Vad säger de? Tror de att det är på G? Kommer de att försöka stoppa upp det i så fall? Oj oj oj! Lycka till!!!! Massor med kramar! Och du, en del skriker för att få styrka. Urstyrka!
    Ingen aning än, väntar på BM nu, sen läkare i guess.. försöker se hur kurvan ser ut men ser inget.. grr!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma