• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-04 18:25:41 följande:
    Wow! Vilken fredagkväll! Live-rapport från förlossningen! Hur går det för dig Sofy är de nöjda med dig??

Telgebo: Jag var med i den förra tråden... vi som längtar efter plus efter missfall...där var du också. Går man tillbaka och läser där så finns det inget tvivel om att det är samma person.
    Nu skriver alla en massa här om Sofy, förlossningen och du sitter och letar upp gamla inlägg som du citerar och återigen drar upp en massa skit... Snälla sluta nu.
    Var lite mer i nuet, det som har varit kan man inte göra nått åt, det som kommer kan man inte göra nått åt... man kan bara leva NU.
    Haha eller hur! Full rulle här iallafall ;) Många som tänkt föda idag.. men inte jaaaag! ;D Seg väntan, tur ja har datan!
  • kajsalisa

Nåt bra på tv ikväll eller ska man sitta klistrad vid datorn och vänta på uppdateringar från Sofy?
    Ensam med lillen ikväll då mannen är ute och firar att han blivit pappa med sina vänner...

• kajsalisa
    Mabaja skrev 2011-03-04 18:27:00 följande:
    Ang svaret om ditt gamla nick. Jag tror alla vet att du är "väntan efter liten"...
    Onödigt att outa det kan jag tycka...
  • needtobreathe
    kajsalisa skrev 2011-03-04 18:29:07 följande:
    Nåt bra på tv ikväll eller ska man sitta klistrad vid datorn och vänta på uppdateringar från Sofy?
    Ensam med lillen ikväll då mannen är ute och firar att han blivit pappa med sina vänner...
    Kolla om de går nån bra film ;) Live-update härifrån slutar om en stund trorjag, hah ;)
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-03-04 18:25:41 följande:
    Wow! Vilken fredagkväll! Live-rapport från förlossningen! Hur går det för dig Sofy är de nöjda med dig??

Telgebo: Jag var med i den förra tråden... vi som längtar efter plus efter missfall...där var du också. Går man tillbaka och läser där så finns det inget tvivel om att det är samma person.
    Nu skriver alla en massa här om Sofy, förlossningen och du sitter och letar upp gamla inlägg som du citerar och återigen drar upp en massa skit... Snälla sluta nu.
    Var lite mer i nuet, det som har varit kan man inte göra nått åt, det som kommer kan man inte göra nått åt... man kan bara leva NU.
    okej alla andra får läsa ikapp men inte jag. har vart och handlat nere på stan liksom tar ett tag och vill läsaom det står nåt skit om mig som måm slängt ur sig brukar ju alltid vara nån, menbookej alla får läsa ikapp men inte jag, rättvis deal, men okej ingen idé att jag skriver här längre för 1 får inte svar på mina frågor, 2 ni sitter och påstår att jag är hon i den andra tråden bla bla bla och 3 massa annat som inte strämmer och tycker jag ska lämna tråden och dug jag vet inte allt. Tycker ni att ni stöttar mig schysst på samma sätt som andra, spela roll om man fått 5 mf eller 1, det är väl lika jävligt oavsett.
    Gravid v.6+5 BF 24/10
  • kajsalisa
    needtobreathe skrev 2011-03-04 18:30:17 följande:
    Kolla om de går nån bra film ;) Live-update härifrån slutar om en stund trorjag, hah ;)
    Får göra det. Tv är ju tyvärr kass på helgerna brukar jag tycka, och ingen skidåkning visas på kvällarna, av förklarliga skäl... Cool
  • Mabaja
    telgebo skrev 2011-03-04 18:26:35 följande:
    jo jag har förlorat de är ju inte mina längre
    De kommer aldrig vara någon annans än dina och pappans.... Så på det viset förstår jag inte... En annan sak är väl om de är döda eller bortadopterade.. Nu har ju en annan vårdnaden och du får ju träffa de varje vecka.. och vårdnaden kan man ju ändra på... Lite jobbig procedur men det går...

Jag själv är uppväxt i fosterfamilj men jag blev aldrig "deras" barn, jag var fortfarande mamma och pappas barn, även om jag inte träffade de mer än var tredje helg! och Sandra är och kommer alltid vara min syster även om jag inte får träffa henne... Det är ju mammas dotter och jag är mammas dotter.. Hon är ju inte förlorad bara för att hennes faster tar hand om min syster...
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • telgebo

3+ bertyder gravid i minst 5 v och det var ju då inte då så jag fattar inte hr man kan få fel

Gravid v.6+5 BF 24/10
  • MCT79
    kajsalisa skrev 2011-03-04 18:29:07 följande:
    Jag överväger laptop i knäet framför tv´n?
    nu jeklar...
  • Mabaja

vad jag förstått av digitaltest från cb är att pluset ska man förlita sig på men att veckorna "bara" har typ 70% tillförlitlighet, dvs de kan visa fel... Det enda som är riktigt säkert är att "gravid" stämmer...

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma