Plus igen efter mf/ma
Järndroppet gick bra idag, behövdes bara 1 gång då jag fick dropp och inte spruta.
Järndroppet gick bra idag, behövdes bara 1 gång då jag fick dropp och inte spruta.
Tinkalilla: Välkommen
Jag var också sjukt nervös denna gången efter ett MA 9 mån tidigare.
Nu mådde jag så dåligt av illamående och trötthet ibörjan så jag sov mig mest igenom de första veckorna och jag tänkte då att såhär skulle jag inte må om jag inte vore gravid.
Jag sprang mycket till MVC och fick lyssna på hjärtat men jag hann ändå köpa mig ett angelsound.
Sedan när jag väl kom till v.13+0 kom oron fram till RUL och efter det så har jag faktiskt kunnat tänka mig att det här kommer gå bra. Nu har jag 1 månad kvar till BF.
Håller tummarna att det går vägen denna gång och ett fint tickande hjärta på VUL. När ska du dit?
Och jag har inte ens lagt mig än, men det är nog dags nu för nu börjar jag bli trött.

Åhh gallsten hade jag under min förra graviditet , fy fan säger jag bara, jag for ut och in på förlossningen som en skottspole, varannan dag, gallstenanfall samtidigt som förlossningsvärkar hade jag då och det var ingen dröm direkt.
Tror inte på gallsten, möjligen njursten.
Du har bara inte sträckt dig och fått en bristning bak i ryggen då?
MCT: Sluta, du är alltid så avig mot mig så jag ska göra dig en stor tjänst...sluta svara dig för att slippa bli behandlad. Lämnar tråden igen och går till de andra där man blir behandlad schysst.