Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

kajsalisa skrev 2011-09-29 14:24:53 följande:
    Om vi ändå håller på och rättar varandra så kan vi se till att det blir riktigt rätt. ;) Victoria's Secret.
    Hon frågade ju om hon hade stavat rätt så jag svarade på det.

Ingen som kan svara på min fråga om TSH?
    Mitt fjärde underverk är beräknad att födas om 24 dagar den 23/10. Äntligen gravid (i vecka 36+4) efter nästan 2 års kämpande
  • telgebo

Ingen som vet nåt om förhöjda TSH värden i sen graviditet?

Mitt fjärde underverk är beräknad att födas om 24 dagar den 23/10. Äntligen gravid (i vecka 36+4) efter nästan 2 års kämpande
  • telgebo

Nehepp

• telgebo

Jag har ju ingen läkare att fråga om mitt TSH.

Mabaja: Kan du lägga av nu.

• telgebo
    MCT79 skrev 2011-09-29 18:29:52 följande:
    Om nån hade svaret hade de nog svarat. Anledningen till att du inte får något svar är förmodligen för att ingen som läst dina tre frågor kan svaret, inte för att ingen vill svara.

Jag tänkte tidigare svara dig att jag tyvärr inte visste men att jag lyckades googla fram lite, men eftersom jag oftast får höra att jag är otrevlig så lät jag bli.
    Vet inte vad jag ska svara, men strunta i det då. Jag lämnar denna tråd för gott nu,  har tröttnat på era trans fasoner, vissa borde växa upp här REJÄLT för era barns bästa och sluta vara så långsinta.
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-09-30 12:05:11 följande:
    Men för i helvette telge ge fan upp nu du förstör hela fucking tråden !!!!!!!!!!!
    säger solrosorna dig nåt, där var du inte poppis.

Jag är bara inne för att se vad som skrivs om mig och du Mabaja ge upp nu.

Lämnar igen, bebisen kommer snart och jag känner ingen samhörighet här.
    Mitt fjärde underverk är beräknad att födas om 23 dagar den 23/10. Äntligen gravid (i vecka 36+5) efter nästan 2 års kämpande
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-09-30 05:35:06 följande:
    Någon måste ju skriva ut Levaxin till dig?
    Min gyn ja, men hon har jag ingen kontakt med längre då jag är gravid. gick där när jag försökte bli gravid.
    Mitt fjärde underverk är beräknad att födas om 23 dagar den 23/10. Äntligen gravid (i vecka 36+5) efter nästan 2 års kämpande
  • telgebo

Nu har jag fått tid för induktion så snart är bebis här...nervöööös men längtar så...

Mitt fjärde underverk är beräknad att födas om 17 dagar den 23/10. Äntligen gravid (i vecka 37+4) efter nästan 2 års kämpande
  • telgebo
    JoWiAn skrev 2011-10-06 17:29:29 följande:
    Ska du snittas?
    Nej vad får du det ifrån? Jag skrev att jag fått tid för induktion.
    Mitt fjärde underverk är beräknad att födas om 17 dagar den 23/10. Äntligen gravid (i vecka 37+4) efter nästan 2 års kämpande
  • telgebo

Läkaren kunde inte heller se så tydligt i v.6+. men 13 dagar syntes det och tydlig hjärtaktivtet.

Mitt fjärde underverk är beräknad att födas om 14 dagar den 23/10. Äntligen gravid (i vecka 38+0) efter nästan 2 års kämpande
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma