Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

MCT: Härligt med sånt bra resultat på KUB, jag blev livrädd när du skrev att du storbölade och tänkte nej det är inte sant att det gått åt skogen igen.

Sparkar: Jag kände med första barnet i v.18 hade moderkakan bak då. Med andra kände jag i v.20 hade moderkakan fram. Med tredje barnet kände jag i v.16 hade moderkakan bak och denna gång kände jag i v.19 samma dag som jag hade varit på RUL och har moderkakan bak.

Sammandragningar: Jag hade väldigt mycket med första barnet, mindre med andra, asmycket med trean och knappt nån med detta barn.

TV: Nu drar jag ju allt igång, Fångarna varje dag nu idag och imorgon och på lördag, sedan börjar Robinson på måndag och det kör hela nästa vecka varje dag och sedan börjar ju Idol den 4 september så nåt har man att titta på på kvällen iaf. Jag har dock ingen fungerande TV just nu

Kjaam: Ähhh, du gillar ju slutna grupper med tanke på vad du sagt tidigare.

2 Barns mamma: Fattar ingenting jag heller.

Tror jag fick med allt, minnet är lite sämre.

Har sånt tryck neråt så jag måste lägga mig ner igen.

Gravid v.31+3 BF 23/10 Bara 60 dagar dit
  • telgebo

Jag ska skriva om sen avnavling, oralt K vitamin och livmodersammandragande spruta och så att jag vill ha icke medicinsk bedövning, helst inget värkdropp. Men det är svårt att få ner det bra på ett papper. Du kan ju googla på brev eller söka på det här på FL, det finns en bra tråd här på FL som länkar till bra förlossningsbrev.

Jag ska även skriva lite om amning och eftervård och om akuta situationer som snitt skulle bli aktuellt.

Gravid v.31+3 BF 23/10 Bara 60 dagar dit
  • telgebo

Nån som vet hur man ansöker om medlemskap i den andra tråden Äntligen barn? Jag hittar ingen knapp på medlemstråden där man ansöker.

Gravid v.31+6 BF 23/10 Bara 57 dagar dit
  • telgebo

Var är alla? Är det medlemsgrupp här också eller? Ingen som har svar på min fråga ovan?

• telgebo

Man är ju totalt osynlig här inne.

• telgebo

Nån som har ett svar på min fråga eller är man osynlig här inne?

Gravid v.32+0 BF 23/10 Bara 56 dagar dit
  • telgebo
    Safireee skrev 2011-08-28 09:13:55 följande:
    telgebo: jag har ingen aning, har inte försökt ansöka om medlemskap. Kan tänka mig att folk var upptagna med annat igår eftersom det var lördag. Men visst har det varit lite tyst i några dagar. 
    Jo väldigt lugnt och envägskommunikation mellan två.

Jag fattar inte vad för knapp som ansök finns på den där tråden på äntligen barn. Känns så tråkigt att det ska startas såna där låsta grupper men samtidigt så förstår jag men då ska det inte vara så bökigt att ansöka som det verkar vara.
  • telgebo

Fortfarande ingen som vet hur man ansöker till medlemsgruppen Äntligen barn?

• telgebo
    MCT79 skrev 2011-08-28 19:51:14 följande:
    Undrar om min migrän kan ha att göra med att jag slutat med crinone-gelen nu? bläää...

Ska snart ta den utlovade citodondosen och sova och bara hoppas det är borta i morgon så jobbet blir uthärdligt...

Telgebo, kan inte hjälpa dig tyvärr
    Verkar inte vara nån som vet. Det är ju helt dött i den tråden nu då alla där verkar skriva i den stängda gruppen.
  • telgebo

Stackars er med foglossning alltså. Vet hur jädra ont det gör, men denna gång har jag faktsikt sluppit undan men hade grymt ont i övre delen av ryggen i fredags kväll så där gråt ont.

Inatt hade jag skit ont i hjärtat sådär att jaha ska jag få en hjärtattack nu, blev skiträdd att jag skulle dö, aldrig vart med om det förr, kändes som bröstet allvarligt skulle sprängas och jag mådde spyilla. Vad sjutton kan det ha varit? Känner inte av det idag tack gudskelov för det var skitobehagligt.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma