• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-03-05 16:28:29 följande:
    Adhd :)
    ahh okej  Min telefon funkar inte men jag har ingen adhd så ingen telefon i väggen hära även fast jag fan har lust med det, pröjsar för nåt som inte funkar är ju lagom underhållande.
    Gravid v.6+6 BF 24/10 Efter 19 mån slit och ett MA
  • Evve81

Sofy: JAg har också hört att man inte ska bada när man sipprar vatten. Som mabaja skriver får man inte bada på förlossningen när vattnet gått.....

Jag har städat MASSOR idag och kastat grejor. Men jag får så ont i ryggen så man ska kanske ta det lite lungt men jag hatar när det är stökigt och smutsigt......

• maria204

Sötfilur! Vilken fin mage! Du verkar ha precis rätt proportioner för att det ska vara så där vacker att vara höggravid! Jag är också nyfiken på byxorna. De ser så  mysigt våriga ut. Jag springer (harkling) mest runt i svart. Trååååk!

• Smålands jänta i storstaden

Skönt att höra att du är hemma fortfarande!

Håller på att skratta på mig just nu, sambon sitter i datarummet och lyssnar på musik, började men Eminem, där efter dansa i neon, teddy björnen fredriksson och stockholm i mitt hjärta! Hahaha vilken musiksmak han har!

• Mabaja
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-05 16:50:41 följande:
    Skönt att höra att du är hemma fortfarande!

Håller på att skratta på mig just nu, sambon sitter i datarummet och lyssnar på musik, började men Eminem, där efter dansa i neon, teddy björnen fredriksson och stockholm i mitt hjärta! Hahaha vilken musiksmak han har!
    hörru bajsfia, ska inte du vara inne på förlossningen och trycka ut en hörnsoffa eller något liknande? ;)
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • telgebo
    Mamma till W skrev 2011-03-05 16:52:56 följande:
    hörru bajsfia, ska inte du vara inne på förlossningen och trycka ut en hörnsoffa eller något liknande? ;)
    Ha ha inte skrämma henne
    Gravid v.6+6 BF 24/10 Efter 19 mån slit och ett MA
  • Mabaja
    telgebo skrev 2011-03-05 16:54:25 följande:
    Ha ha inte skrämma henne
    det är inte jag som gett "föda barn är som att trycka ut en hörnsoffa" sitt namn, men jag tycker att det låter himla roligt. Själv hann jag inte riktigt med i min egen förlossning då vi bara hann vara inne i förlossningsrummet i knappt en timme innan Wilda var ute. Men det är lätt det bästa jag gjort hittills i mitt liv! :)
  • Mabaja

Hmm, envisa unge.. Först vilja komma ut redan runt v 20 och sen vara envis att stanna kvar ÖVER bf... Du har några timmar på dig... :)

Pinklove, har det blivit nån bebis ännu´?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma