• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2011-03-05 20:05:01 följande:
    Det får vi väl se...
    jag fusktestade så jooo den är på väg! men försöker peppa min man här hemma att om en vecka drygt blir det åka av... Då har det varit uppehåll i 3.5 veckor så då lär han vara lite småsugen. haha
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Muffe
    MCT79 skrev 2011-03-05 20:05:01 följande:
    Det får vi väl se...
  • Mabaja
    Mamma till W skrev 2011-03-05 20:07:59 följande:
    jag fusktestade så jooo den är på väg! men försöker peppa min man här hemma att om en vecka drygt blir det åka av... Då har det varit uppehåll i 3.5 veckor så då lär han vara lite småsugen. haha
    kan tillägga att vi har haft torka pga först min man influensa, sen jag influensa och nu har jag hela truten full i munsår... Att jag däremot är pilsk som få är en annan sak... Man är ju två om saken! HAHA
  • Mabaja
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-05 20:12:56 följande:
    Nu sitter jag här och väntar på uppdatering från pinklove! Hoppas hoppas hoppas så att det är på G för dig! Men glöm inte bort oss, vi vill ju veta hur det går!!!
    händer det nåt hos dig? Jag väntar också! Sitter även som en hök över Wilda som rosslar lite när hon andas...
  • Smålands jänta i storstaden

Mabaja: nej tyvärr händer ingenting här, inte mer än innan. Hade lite hopp igår kväll efter bowlingen men inte längre. Förvärkar men inte lika onda som igår, kanske kommer senare men just nu är det lugnt

Är hon förkyld din lilla tös?

• Mabaja
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-05 20:21:04 följande:
    Mabaja: nej tyvärr händer ingenting här, inte mer än innan. Hade lite hopp igår kväll efter bowlingen men inte längre. Förvärkar men inte lika onda som igår, kanske kommer senare men just nu är det lugnt

Är hon förkyld din lilla tös?
    hon är jätteförkyld! :( Snoren rinner, hon rosslar när hon andas och andas fort.. Sen hostar hon i massor. Men nu har hon somnat så nu ska vi inte störa henne. Hade tänkt ringa sjukvårdsrådgivningen, men har en timme till sjukhus om de skulle vilja att vi åker in så vi avvaktar lite till... så länge hon sover känns det lite bättre då hon sovit jättedåligt i en vecka nu ungefär.

åh vad jag hoppas att det drar igång med buller och bång för dig nu. och att det går fort. :)
  • Smålands jänta i storstaden

Mabaja: stackars liten! Höj upp under hennes huvud/rygg om du inte redan gjort det, brukar funka någorlunda iaf. Hoppas hon piggar på sig snart så ni slipper åka in med henne.

Tack för ditt hopp ( mitt har övergivit mig)! Känns som om jag gått jättelänge på övertid nu, även om BF är idag. Blir nog lätt så när man varit halvt redo så länge. Men han verkar vara lika tjurig som sin mor...

• Mabaja
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-05 20:29:52 följande:
    Mabaja: stackars liten! Höj upp under hennes huvud/rygg om du inte redan gjort det, brukar funka någorlunda iaf. Hoppas hon piggar på sig snart så ni slipper åka in med henne.

Tack för ditt hopp ( mitt har övergivit mig)! Känns som om jag gått jättelänge på övertid nu, även om BF är idag. Blir nog lätt så när man varit halvt redo så länge. Men han verkar vara lika tjurig som sin mor...
    kommer du ihåg hur less jag var på slutet? När slemproppen släppte och det rann i trosorna men nej inget vatten... och förvärkar.. men sen när det väl drog igång gick det fort! :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma