• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • telgebo
    Evve81 skrev 2011-03-10 15:55:33 följande:
    Sugar: Hoppas allt går bra imorrn! Jag håller mina tummar och du ska se att det går bra!

Sedan var det någon som gjort ett lyckat VUL: GRATTIS!

Telgebo: Kul med kalas!

Sofy: Kanske läge att ringa och prata igen!

Jag har blivit riktigt förkyld och hade på fm on i bröstkorgen och bak i ryggen mittemot. Hann tänka lunginflammation men jag mådde bra för överigt tills jag kom på att jag hade en ALLDELS för lite BH på mig. Grattis liksom..... Jag trodde på fullt allvar att jag skulle måsta gå hem..... Nu så åker den BH:N bort tills jag kan ha den igen..... Gud så himla klantig jag är liksom-..
    Kalaset gick bra och full fart och jag hade fullt upp och hann inte känna efter så mycket hur jag mådde, bra. Nu är jag dock ganska slut.

Jag gav mina äldre barn en liten present också och min lilla blyga viol var så missnöjd över snoddarna hon fick och sa att jag vill inte ha snoddar jag vill ha leksak eller prinsessklänning och såg skitsur ut. Jag sa skulle mamma inte köpt nånting till dig då istället nej det var ju inte heller bra. Hon har blivit så kaxig min lilla viol, bara början på tonåren. När lillasyster sedam fick leggings ja då var violen där igen "men mammaaaaaa varför får inte ag såna leggings", Jag sa men mamma måste ju ha nåt att köpa när du fylle rår förstår du.
    Gravid v.7+4 BF 24/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • Längtan efter liten

önskar jag hade lite mer tuttar :D

Längtan efter liten är stor
  • needtobreathe

Ang bh o sånt.. jag har 70/75 F-G nu, eller ja innan graviditeten.. dom har dock inte växt ngt än tack o lov :) Använder oftast sport bh eller ibland nån vanlig, passar helt ok. Dock kanske de smäller till sen när mjölken rinner till, men köper inget nytt förrän dess iallafall :)

• Längtan efter liten

sofy, du vill inte ge mig 1 stl av dina tuttar iaf?

Längtan efter liten är stor
  • needtobreathe
    Längtan efter liten skrev 2011-03-10 18:08:20 följande:
    Hahaha, jo du kan få dom! Jag vill ha MAX c-kupa, så mycke finare enligt mig! ;) Ser inte så vulgärt ut när man har någe på sig, man kan ha snyggare bikinisar, typ trekant.. kan ja icke nu.. värdelöst..
  • MCT79
    Du kan få en storlek av mig med... har 80E eller F beroende på modell... just nu är det bara en 80F som passar... det jobbiga är att på morgonen passar de andra bättre sen är det som om brösten sväller under dan....

Eller det är inte bara brösten som sväller.... jäkla mage... å inte sådär långt ner, gulligt gravidputigt.. nej då... mer över delen av magen... GAAAASLAAARM!!
    nu jeklar...
  • acure
    Du kan få två-tre storlekar av mig om du vill. Jag har alltid velat ha en B-kupa, hade varit precis lagom (i vanliga fall har jag 70D nu har jag 75/80E eller F), ingenting ivägen om man ska sporta och som Sofy skrev är valmöjligheten på bikinis och sånt betydligt större. För att inte tala om BH-sortimentet. Nu kan jag bara handla på Triumph för att hitta en bra skön BH. Hade ju varit kul om man kunde handla små söta saker på Lindex eller H&M ibland. Men, det är klart, hade jag haft B-kupa från början hade jag säkert inte varit nöjd med det heller.
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-10 18:45:56 följande:
    Hörrni nu tippar nog Längtan framlänges snart.....  Cool
    Hahahahahaha!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma