• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Mct: bulan har ju växt! :) jättefin!

• Mabaja

Dunderkula fram men rumpa och lår försvinner! Underligt fenomen det där. ;) fick ett par brallor av min syrra i höstas. Då var de egentligen för små i rumpa och lår. Och nu halkar de ner ett par våningar av motsatt orsak. :)

Testade skärp idag. Byxorna satt kvar! Men fick ju kramp i benen så funkade inte ändå. Haha

• Mabaja

Soma: det är lite roligt faktiskt. Jag har dock tendens till "pensionärsvader" på kvällarna när smalben och vader är lika tjocka. :)

• Mabaja

Mct: här är en lugn dag. :) först ner till förskolan så w fick springa av sig och nu jobbar jag. Sen när jag kommer hem blir det städ och tvätt och bus. :)

• Mabaja

Haha haha! Är det inte roligt att vara gravid så säg? ;)

• Mabaja

Haha. Min spontana tanke är att du inte vill vara gravid längre, slakta grisen

• Mabaja

Och som vanligt så fattas mer än halva inlägget. Det jag skrev var att slakta grisen kunde betyda att du vill ta ut bebisarna! Och så skrev jag att jag drömmer konstiga drömmar med. :) och jag skäms i drömmen men som tur är så glömmer jag bort vad jag drömt. Det jag kommer ihåg är att jag drömt skumt och att jag tyckt att det varit pinsamt.

• Mabaja

Grattis havsklippan! Hoppas att du nu får slappna av liiite iaf!

Mimmi: har tänkt på dig och hoppas att du snart kommit upp ur ditt svarta hål!

• Mabaja

Idag har jag fått mitt fjärde järndropp! Blir allt piggare och det är sååå skönt! Ska ta mitt femte på fredag och på tisdag är det dags för nytt hb! Då får jag veta om det blir mer dropp eller om jag har tillräckligt. :) börjar ju närma mig förlossningen som bm sa. :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma