• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Vad härligt det är med "influensa". Skönt att det var sista droppet idag för jag har ont i hela kroppen! Sköna biverkningar det här! Har sovit i 1.5 tim med.

• Mabaja
    needtobreathe skrev 2012-01-20 17:53:00 följande:
    Hmm... Är de ok om ja gifter mig me läkarn från ackis?! ;)

nu blir jag nyfiken så nu får du förklara dig! :)
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Rontgen: Låter som att det är en del harmoni i livet nu! Nybliven ettåring, nybliven sambo! Och nu insläppt i slutna tråden! Jag hoppas också på att få se en bild på ditt underverk! :) Se hur stor hon är nu!

• Mabaja
    needtobreathe skrev 2012-01-20 18:23:25 följande:
    Haha! Jag har nog inte skrivit de här nej ;) Ansiktsboken äre som gäller! Tss. Han inflammerad tjock+ändtarm, blodig avföring o smärtor i buken.. Sätter mig vid datan strax o förklarar mer :)

Nej men lilla vännen! Kommer det bli kroniskt? Ja sätt dig vid datorn, nu vill jag höra med!
  • Mabaja

Och så var febern här! Sa till Daniel att jag hoppas att tempen kunde hålla sig under 38 eftersom w krånglar på nätterna. Den lyssnade inte på mig! Daniel sa bara "jag kan inte hjälpa till för jag tar piller och sen sover jag!". Han är magsjuk men bara risig mage i övrigt sig själv!

• Mabaja

Visst är det. Men tydligen skillnad på att vara mamma och pappa

• Mabaja

Mct: tänk om jag hade kunnat få säga så! Jag skulle önska att jag slapp gå 40+0 men det är ju inte troligt!

• Mabaja

Haha ja gör det! Så får du lära mig att boosta äl utan pergo! ;)

• Mabaja

Haha ja det jobbar jag på. Nästa gång kommer jag ju vara i din klass, dvs första siffran börjar på 3! ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma