• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Förresten.. Vet ni vad jag kom på? Min mage ser ut som Mumintrollens ansikten... haha... Samma form!

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2012-01-18 21:51:43 följande:
    huh??
    Får du några av henne? Eller kommer de inte fram? haha
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2012-01-19 15:03:39 följande:
    Jag känner mig rejält slut! Behöver sova när jag gjort minsta grej...haha!

Men snart så...

du kanske ska ringa och boka in en läkartid för att diskutera igångsättning? Så du får ett slutdatum! :)
  • Mabaja

Mct: då är det på tiden. Är ju även rätt påfrestande att föda barn och tiden efteråt kan jag inte ens tänka mig!

• Mabaja

Plutten: det kan ju även vara fullt normalt? Alla reagerar olika på graviditet.

• Mabaja

Mct: jag tror att du kan räkna ner, förbereda dig och ställa in dig på vad som komma skall på ett helt annat sätt om du har ett datum fastställt. Och sen kan de ju komma tidigare på egen vilja iaf. Men du får ett slutdatum.

• Mabaja

Åh vad skönt att få en tidigare tid! Och till en som brinner för sitt jobb!

Här var det brottningsmatch inatt. :) wilda som protesterade i famnen. När hon lugnade ner sig hade insidan vaknat och bråkade. Wilda blev irriterad av buffarna och så var det igång igen. Kl 2 fick hon en flaska för att komma till ro och ner i sin säng. Då blev det lugnt på båda sidorna. :)

• Mabaja

Mm jag var jättepigg och glad! Daniel hade lagt sig i soffan och sov som aldrig förr. Syskonkärlek redan innan båda är på utsidan!

• Mabaja

Rontgen: välkommen tillbaka! Kul att se dig igen. Jag har bf 26/2 och mct 27/2 men hon väntar två så hennes kommer tidigare än min. :) kram till dig

• Mabaja

Rontgen: alla bm tror på 2-3 Tim från start till mål! :) 3 tim om den här ska ligga med näsan i taket och 2 om den roterar. Vi vet inte vad vi väntar- jag vill inte veta men en ny W blir det iaf. :) och jag är heeeelt övertygad om pojke.

Hur går det med ines? Hur var hennes födelsedag? Hur går det med nya kärleken du skrev om?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma