• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Mct: Det tycker jag att du gör rätt i! Själv ligger jag i soffan med täcke och kudde och tittar på "jag saknar dig"

• Mabaja

Wohoo! Wilda sov hela natten och nu är febern borta. Har bara en spänningshuvudvärk som heter duga!

• Mabaja

Evve81: inte trodde jag att jag skulle bli så risig av lite dropp men tydligen! "influensa" två ggr på en vecka kan ju inte vara annat än biverkningar. Hade förberett mig den där tröttheten du förvarnat om och ja den fick jag med. :)

• Mabaja
    Javisst skrev 2012-01-21 09:34:48 följande:
    Jag har svårt att känna någon sympati för dig i detta fallet telge. Du vill inte bli gravid och då skyddar man sig OAVSETT när i cykeln man är, annars avstår man från sex eller iaf penitrering. Svårare än så är det inte, tycker jag. Du säger dessutom emot dig själv, att du kan "absolut inte blivit gravid så sent efter ÄL" men ändå oroar du dig för just det... Det hade ju verkligen varit höjden av dumhet att få ett barn till nu ned tanke på vad du varit och är fortfarande med om. Härligt mamma till W (fan vad jobbigt med alla namnbyten ) med en god nattsömn och att febern är borta! Idag ska jag åka och spana in och klämma på barnvagnar, det ser jag fram emot jättemycket Tar min kära mor med som smakråd då sambon inte är hemma.

åååh vad roligt med vagn! Hoppas du hittar nån som uppfyller alla dina krav! Vi har planer på att göra slag i saken och hämta vår vagn nästa helg. Har du nån koll på vad du är ute efter när det gäller vagn?
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Javisst: nu har du sagt nå dumt! ;) jag älskar emmaljunga! Vi kommer köpa en syskonvagn då w är 15 mån. Vi hade en edge först men sålde den nu när vi behöver en syskonvagn och fastnat för bugaboo donkey (14800 kr). Köpte en mindre vagn när vi köpte ny bil (maken testade aldrig hur mycket utrymme som fanns kvar) så den ska vi också sälja och satsa på en sulky till sommaren.

• Mabaja

Mct: karpaltunneln hade jag problem med när jag väntade w. Den här gången har jag bara känt av när jag tränat styrketräning eller burit tungt!

• Mabaja

Har varit och tränat zumba såhär på lördagsförmiddagen. Det skulle jag inte ha gjort. Fick ont i magen tidigt på passet. Och höger fog som protesterar ordentligt. Sen har vi huvudet som skriker "rör på dig din lata jävel".

• Mabaja

Telge: du köper inget argument för varför mensen kan vara sen. Så varför fortsätter du tjata då? Ta ett test om du är orolig. Det kanske har nåt med åldern att göra? Du är ju inte direkt purung! Även om du har några år kvar till klimakteriet.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma