• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Pancakes

Sötfilur, jag har stämt av lite med kompisar som fått barn och min lista är lite kortare. Har fått råd att ta det lugnt med ersättning och nappflaskor och sånt precis som Odd skriver. Man får se hur det blir. Åkpåse tror jag inte du behöver i sommar och troligtvis inte overall heller, säger kompisarna i alla fall. Nallar får ni säkert en massa av vänner och familj. Regnskydd och solskydd ingår väl redan i din vagn? I min Emmaljunga ingår det i alla fall vet jag och de är ju rätt lika.

Haha, snorsug...det var nåt nytt för mig! Låter nice :)

• Muffe

Tack för svar odd.

Men napp och nappflaska. Napp förstår jag att det kan vara bra att ha, men vilken är bäst av alla som finns?

Och nappflaska, det kan man väl köpa om man behöver ge ersättning, eller?

• Pancakes
    sugarrush skrev 2011-03-24 15:06:00 följande:
    Ja, haha, nu förstår jag vad du menar. Det där med chocken när man tar ur det... funderade på vad du menade för sorts slingor då.. hahaha
    Snurrig gravid helt enkelt..sorry! Om det ändå fanns såna slingor :)

För att tycka till i det korrekta ämnet så slutade jag färga håret själv för ungefär sju år sen och skulle aldrig drömma om att börja igen. Visserligen kostar det men fy sjutton vad jag ser ut på bilderna från förr och vilken enorm skillnad i hårkvalitet det blir på ens hår. Ok att tona håret på egen hand men slingor är sjukt svårt att få till lika snyggt som frisörerna. Tycker jag i alla fall men jag var alltid rätt kass på att färga håret också :)
  • MCT79

Happi vad skönt att höra ifrån dig. hon är fantastisk!

Jag lämnar er nu... MA... varit död sen v8+? och hade tom tillbakabildats till 11 mm....
    Gud det gör så ont att skriva de här orden och jag gråter förtvivlat... jag orkar inte mer nu..

nu jeklar...
  • Muffe
    MCT79 skrev 2011-03-24 15:16:05 följande:

Jag lämnar er nu... MA... varit död sen v8+? och hade tom tillbakabildats till 11 mm....
    Gud det gör så ont att skriva de här orden och jag gråter förtvivlat... jag orkar inte mer nu..
    Näääeeeej, är det sant?! Usch nu fick jag en rysning genom hela kroppen
    Vet inte vad jag ska säga...... massa kramar!!!
  • sugarrush

MCT, jag gråter när jag läser dina ord.. Efter allt du har gått igenom, och nu det här...!  
    Jag är så ledsen att det inte finns ord.
    GråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråter
    Fjärde gången gillt?
  • Sir Bubbalots mamma

Neej!! :( usch va tråkig!!! Jag beklagar!!!
    *Många många kramar*
  • FruW

MCT tusen tusen kramar, jag är sååå ledsen för er skull!! :( du är varmt välkommen till "min" tråd när du orkar! Skickar all styrka jag har till dig..

• Pancakes

Usch usch usch, det är så sjukt orättvist. Blir så oerhört ledsen för din skull!Rynkar på näsan

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma