• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Odetta
    MCT79 skrev 2011-03-24 15:16:05 följande:
    Happi vad skönt att höra ifrån dig. hon är fantastisk!

Jag lämnar er nu... MA... varit död sen v8+? och hade tom tillbakabildats till 11 mm....
    Gud det gör så ont att skriva de här orden och jag gråter förtvivlat... jag orkar inte mer nu..
    men va? nej nej nej gumman...faaaaaaaan, skit och helvete också

åh, jag vill bara hålla om dig vännen...du finns i mina tankar!

Hjärta
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Dag och natt

Jag gråter med dig MCT79, jag är så ledsen för er skull! Gråter Skickar en massa massa kramar för det finns inte ord nog. Hjärta

• acure
    MCT79 skrev 2011-03-24 15:16:05 följande:
    Happi vad skönt att höra ifrån dig. hon är fantastisk!

Jag lämnar er nu... MA... varit död sen v8+? och hade tom tillbakabildats till 11 mm....
    Gud det gör så ont att skriva de här orden och jag gråter förtvivlat... jag orkar inte mer nu..
    Nej!! Vad ledsen jag blir! Så ledsen för er skull. Vet inte vad jag ska säga. Stor stor kram till er. Skickar all styrka jag har!
  • acure

En liten uppdatering från oss. Livet med Matilda är underbart och en känslomässig bergochdalbana på samma gång. Livet är verkligen förändrat, att sitta vid datorn är numera inte att tänka på, tur att den finns i mobilen också så jag kan gå in och läsa vad ni skriver. Nya rutiner ska skapas och det får ta den tid det tar, viktigast är att Matilda mår bra. :)

• Sir Bubbalots mamma
    acure skrev 2011-03-24 19:59:57 följande:
    En liten uppdatering från oss. Livet med Matilda är underbart och en känslomässig bergochdalbana på samma gång. Livet är verkligen förändrat, att sitta vid datorn är numera inte att tänka på, tur att den finns i mobilen också så jag kan gå in och läsa vad ni skriver. Nya rutiner ska skapas och det får ta den tid det tar, viktigast är att Matilda mår bra. :)

awes vilken fin bild!! å fin tös:)
  • PåvägMotSyskon

Mct - jag beklagar så mycket över att det ska behöva hända. Skickar dig massa kramar och hoppas du och din man ror om varann nu.

Happiness - Stort Grattis till Lilltösen eran =) så söt å fin.

pinklove - åh vilken fin sötnos. =))

ja, man blir ju avundsjuk på er som är gravida, hihi, man kan ju inte säga annat NEJ nu måste ja gå å snozza BEBIS!! =))

• Evve81

Åh vad avis jag blir på alla er som fått era bebisar. Det känns LÅNGT till juli nu! Maken har fått ut semesterlistor på jobbet och jag sa att han måste berätta för sin chef att han ska bli pappa igen så inte hans chef börjar att vilja ändra semestern eller nåt....... Jag vill gärna att han är hemma från början och eftersom det är mitt i sommaren så kan jag känna att för Tuva och Agatons skulle ska han vara hemma så de kan få åka och bada eller nåt om det är bra väder så de får göra nåt på sommarlovet. Själv lär det inte blir mycket badande för mig.....

• LittleJunia

MCT79- Lider och gråter med dig... Fy så orättvist livet är...  Styrkekramar till dig!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥ ♥+
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma