• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sugarrush
    MelikaH skrev 2011-03-25 15:31:25 följande:
    Så roligt för dig, detta måste kännas lite extra för dig nu med tanke på att du köpt dem för ett bra tag sedan och nu äntligen så kan du använda dem Glad  Njut bara!!
    Ja, det blir liksom symboliskt på något sätt. Att nu är det äntligen dags att få vara gravid, det som jag laddat för så länge!  
    Fjärde gången gillt?
  • MelikaH
    sugarrush skrev 2011-03-25 15:45:35 följande:
    Ja, det blir liksom symboliskt på något sätt. Att nu är det äntligen dags att få vara gravid, det som jag laddat för så länge!  
    Du kommer få en så söööt liten, tänk att du kommer glömma bort allting när du väl har lill* i famnen efter allt kämpande så håller du henne eller honom i famnen aaw, underbar känsla (smälter) Glad
  • sugarrush
    MelikaH skrev 2011-03-25 15:54:47 följande:
    Du kommer få en så söööt liten, tänk att du kommer glömma bort allting när du väl har lill* i famnen efter allt kämpande så håller du henne eller honom i famnen aaw, underbar känsla (smälter) Glad
    Samma gäller dig!
    I höst kommer vi diskutera bebiskräk och barnbeck och den här mf-oron kommer kännas så avlägsen..
    Fjärde gången gillt?
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-03-25 15:45:35 följande:
    Det är du värd du!! Som du har väntat!  <3
    det gick åt skogen...igen.
  • MCT79

Jag vill bara visa vad som stod på trappen när jag kom ut ur duschen idag på em....

Tuuuusentack underbara kära Sofy... du fick mig att storgråta (igen...) men jag blev oerhört glad och rörd och tacksam...

Nallen är underbart mjuk och gosig och kommer få åka med som stöd på tisdag... chokladen ser fantastisk ut och blir perfekt "tröst"....

TACK!!

När Devin är här och ni kommit i fas med allt så hojta till så ska jag ta lite underbara bilder på er två/tre!
  • Odetta

Nu har jag sett vårat material till "en unge i minuten" och jag säger bara ÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHH vad BRA det blev!!!! wohoooo

Så så fort mannen säger till (han vill fundera ...tror mest för sakens skull) ska jag skicka iväg vårat godkännande så är vi med

Så fint så bra haha vad jag är glad

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Sir Bubbalots mamma
    MCT79 skrev 2011-03-25 17:15:01 följande:
    Jag vill bara visa vad som stod på trappen när jag kom ut ur duschen idag på em....

Tuuuusentack underbara kära Sofy... du fick mig att storgråta (igen...) men jag blev oerhört glad och rörd och tacksam...

Nallen är underbart mjuk och gosig och kommer få åka med som stöd på tisdag... chokladen ser fantastisk ut och blir perfekt "tröst"....

TACK!!

När Devin är här och ni kommit i fas med allt så hojta till så ska jag ta lite underbara bilder på er två/tre!
    awes va gulligt!!
  • MCT79
    Odetta skrev 2011-03-25 17:18:09 följande:
    Nu har jag sett vårat material till "en unge i minuten" och jag säger bara ÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHH vad BRA det blev!!!! wohoooo

Så så fort mannen säger till (han vill fundera ...tror mest för sakens skull) ska jag skicka iväg vårat godkännande så är vi med

Jag ser fram emot att titta på det.. :)
  • MCT79

Underförstått..... se till att han inte säger nej!!  Oskyldig
  • Sir Bubbalots mamma

Najs!! ska bli kul att see
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma