Plus igen efter mf/ma
Det kommer gå toppen ska du se!
Får man se den lilla på skärmen tro? Bild?
kan det inte bli onsdag nuuu!!!
Snygg du är Färnevik! Både på foto och teckning!

Hej på er... jag stannar hemma från jobbet idag... så jäkla snurrig.. och OOONT i magen.. ska iväg och kolla ett blodtryck sen tror jag.... :((
Lycka till idag Telgebo! Jag tänker på dig!
Hej hörrni.. nu är jag hemma från gynakuten... får vansinniga smärtor på höger sida så jag nästan svimmar av eller faktiskt svimmar av... allt såg fint ut men när hon klämmer över högersidan-....fy fan..
En kirurg uteslöt blindtarmen men de tror att jag kan ha sammanväxningar/ärrbildning efter mitt utomkveds och nu när livmodern växer gör det vansinnigt ont.
Så kontentan... stå ut. Kul.
Nån som hört nått från Telgebo???
Ja jag hoppas det går över med... hon trodde det kan göra det när sammanväxningarna väl "går av" eller "släpper" från där de sitter fast..
Fick se bebis igen! Den var sig lik från i måndags. ;)
Hoppas hon inte fick dåliga nyheter... :(
Jag har sett en litet embryo idag 6 veckor gammal såg ut som en liiiiten liiten människa och det hon kunde mäta stämmer med antalet veckor sedan senaste mens minus 3 dagar, var lite svårt att se men hon tyckte se något som fladdrade så hon var säker på att hjärtat slog. Hon tycker jag ska andras, ha positiva tankar att det här kommer gå vägen.
Nytt VUL den 15 mars kl 10.30.
Har lämnat 5 rör blod idag,det ni, mitt nya nick kanske borde bli nåldynan istället ![]()
Jag är så extremt LYCKLIG så ni anar inte, världens lycligaste och min BM är ju bara underbar, hon hade lämnat en liten bunt med papper till mig och 3 remisser.
Har bara lust att ställa mig på taket och vråla ut JAG ÄR GRAVID med en megafon ![]()