• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • LittleJunia
    PåvägMotSyskon skrev 2011-04-09 20:42:24 följande:
    Tack =)) Är du över bf? Då borde ju din lill goding komma nu snart juu =))
    Ja... BF+8 idag... går segt det här!
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥ ♥+
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-09 20:36:37 följande:
    Jo men som jag sa innan jag misstänkte MF tyvärr
    Blödde som in helskotta

Ja haha men använd denna kondom och sen bebbe
    usch då, låter inge roligt alls =( men hur lång va din cykel då du fick troligen mf? o hur lång har de varit dem du fått? beklagar så vännen. *kramar*

haha så du menar, använd 9 kondomerna sen go 4 it eller vad å :P neee du, dem lär ligga fint i medicinskåpet
    Theodor 070518 Dexter 090328 Vincent 110104
  • Sir Bubbalots mamma

Vilka fina bilder ni lagt upp! Hjärta

• PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-09 20:39:05 följande:
    Haha ja spamma på bättre det
    Jora det gick bra men hm poppis näääh hahaha han ville ha sin flaska vitt stället
    På måndag nära fyfan hihi ..

Gumman den 21 kommer vi wooohooooo !!!
    Sweden here we come
    ja de e klart han vill ha de andra, de e ju gott o enkelt o fort o äta =)

oj, redan dags o komma =) TJohoooo!! men var de typ inte långt ner i sverige nu skulle eller e ja ute o svamlar?? Vore iaf skoj o ses *röstar på det*
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-09 20:41:52 följande:

Stor bild förslåt men ja detta var för 4 månader sen
    Men Softy och ni som är nära snart händer det saker ska ni tro
    ååå MYS =) skla se om ja har nån sån bild... =)

ÅH BF+8, ja då e de verkligen nära!! min pojk han envisades o cva inne till bf+4 trotts hinnsvepning 4 ggr å då kom han ut. gick på 1.a försöker me pojk 2 =)
  • 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2011-04-09 20:45:04 följande:
    usch då, låter inge roligt alls =( men hur lång va din cykel då du fick troligen mf? o hur lång har de varit dem du fått? beklagar så vännen. *kramar*

haha så du menar, använd 9 kondomerna sen go 4 it eller vad å :P neee du, dem lär ligga fint i medicinskåpet
    Hahaha 9 st är ni kaniner

Först mensen kom 2 dagar innan 2 månaders dagen
    Sen tredje kom senare efter 3 månader
    När sen väl kom blödde jag som en gris allt gick igenom genom nattbindan på dagen och tror och byxor och ran ner från benen mina ben var totalt blodiga blödde kraftigt i 4 dagar igentligen 2 dagar och sen när dom väl stoppade efter 1 vecka + dagar så var det okej men sen kom avslagen som pågick 1 veckas tid med brunt och rött och brunt och rött jag trodde jag skulle bli galen.
    Hade ont dagarna på hade som hugg/mensvärk och jag brukar inte ha mensvärk så jag tänkte vad fan är detta då.
    Ingen test togs men jag misstänker starkt det var blod klumpar med och det var sjukt äkligt
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Sir Bubbalots mamma
    LittleJunia skrev 2011-04-09 20:44:39 följande:
    Snart ska du se..

jag har en kompis som gick över tiden 10dagar å på dag 7 va hon rätt lack å uttråkad..då skrev på sin mage att " Dear tenant! Please vacate the premise by the oct 8 och face eviction"
  • 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2011-04-09 20:46:58 följande:
    ja de e klart han vill ha de andra, de e ju gott o enkelt o fort o äta =)

oj, redan dags o komma =) TJohoooo!! men var de typ inte långt ner i sverige nu skulle eller e ja ute o svamlar?? Vore iaf skoj o ses *röstar på det*
    Hahaha säger ju det det är om 1 vecka ca + dagar
    Jag kommer att åka till Sthlm älvsjö där mamma bor vet du då ?
    Säga kunga slottet typ hahaha
  • 3 barns mamma84
    LittleJunia skrev 2011-04-09 20:44:39 följande:
    En hälsning till envisa bebben: ''Komsi komsi om du trycker huvudet mot hinnan så kommer du se att vattnet går och när du väl gör det ska du lyssna och känna hoppen din mamma gör när hon tror hon pissar på sig och när hennes värkar kommer ska du känna hennes glädje stämma och när hon ringer förlossningen och sen säger till din pappa som du också kommer att träffa så kommer du få höra detta (håll för öronen nu) ''viskar'' Kör för fan jag kommer att föda inne i bilen snart
    Så snälla bebis du kommer sätta fart på dina föräldrar jag LOVAR

Till mamman Gumman nu när jag pratat med din bebis så hoppas jag att han/hon troligt viss en han då Softys devin är en bråkstake då hoppas jag att han nu lyssnade på mig kanske du fick en spark nyss
  • LittleJunia
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-09 20:57:36 följande:
    En hälsning till envisa bebben: ''Komsi komsi om du trycker huvudet mot hinnan så kommer du se att vattnet går och när du väl gör det ska du lyssna och känna hoppen din mamma gör när hon tror hon pissar på sig och när hennes värkar kommer ska du känna hennes glädje stämma och när hon ringer förlossningen och sen säger till din pappa som du också kommer att träffa så kommer du få höra detta (håll för öronen nu) ''viskar'' Kör för fan jag kommer att föda inne i bilen snart
    Så snälla bebis du kommer sätta fart på dina föräldrar jag LOVAR

Till mamman Gumman nu när jag pratat med din bebis så hoppas jag att han/hon troligt viss en han då Softys devin är en bråkstake då hoppas jag att han nu lyssnade på mig kanske du fick en spark nyss
    Ha,ha!! Tack 2 barns mamman! Hoppas bebben fattar vinken nu! Pussar dig på pannan om det sätter igång inatt
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥ ♥+
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma