• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • PåvägMotSyskon
    MCT79 skrev 2011-04-09 21:59:06 följande:
    Vilka referensramar! Hahahh! Hoppas det var snygga elefanter du... :)

Odd, du är så himla fin! Söt! Om det inte vore så att Sugar har tingat mig i nästa liv så......   ;)  (se granntråden. ;)

På väg mot syskon, du ser oerhört pigg och fräsh ut! Sådär ser jag inte ens ut i vanliga fall! haha!
    tack =)) hihi klart du gör vännen, det är ja övertygad om
  • FruW

Hihi, rena match making här inne ju!! ;) härligt! Jag vill tinga Färnevik, tycker det låter ljuvligt med gården o alla djuren!! ;) flört flört ;)

• kajsalisa

Paxar vi?! Då vill jag paxa Sofy som hustru i mitt nästa liv. Skulle behöva en duracellkanin här hemma... ;)

• needtobreathe
    kajsalisa skrev 2011-04-09 22:16:00 följande:
    Paxar vi?! Då vill jag paxa Sofy som hustru i mitt nästa liv. Skulle behöva en duracellkanin här hemma... ;)
    Hahah ååååh då anser jag mig tingad ;)
  • FruW

Vi kanske skulle satsa på kollektiv istället! Många fantastiska egenskaper hos tjejerna i tråden, duracellkanin, några som är jätteduktiga på att sy- färnevik o pinklove har jag för mig? Pyssliga vet jag att flera är ( inte jag dock) o hurtiga träningsmänniskor som kan få fart på oss andra! Hur låter det va? :)

• sugarrush

Åh KÄRA VÄNNER!
    Vad otroligt GLAD jag är att moderatorn kom in och rensade lite nu...
    Äntligen kan man våga hänga här igen nu då!
    Har ju saknat er, mina vänner!

Sofy, jag har funderat på sätt att locka ut Devin:
    1. Bröstmassage. Har hört ryktas att man kan få sammandragningar av att massera och dra i bröstvårtorna. Kanske värt ett försök?
    2. Pollygodis. Alla killar älskar av någon anledning Pollygodis. Kan du inte vifta med några sådana framför snippan?

2-barnsmamma: Tänk om du är gravid igen, åhåhå vad coolt det hade varit, men lite tufft också. Jag tror att jag har ytterligare några små billiga stickor kvar hemma (jag hittade ännu fler när jag rensade i skåpet häromdagen) så om du vill kan jag skicka ett par! Jag kan dock inte posta dem förrän på onsdag eftersom jag är utomlands just nu, men maila mig din adress om du är intresserad!

Odd: Gud vad jag längtar efter att se dig och din förlossning! Vad lycklig du ser ut på bilderna också, du liksom ler dig igenom värkarna, vilket fullblodsproffs efter 5 förlossningar liksom!

Puss puss alla glada!

Fjärde gången gillt?
  • Evve81

Sugar: Härligt att du är tillbax!

Åh man blir ju verkligen lite sugen när man ser era bilder med nyfödda bebisar!!!! Igår fick jag tag i en skötväska som jag fick GRATIS och sedan fick vi förmodligen tag i en babysitter. Dock visste hon inte om det var en sån som vi ville ha. Jag ville gärna ha en som har fulltliggläge så man kan använda den från start och det är de grejor vi behöver till bebis!

• Odetta
    MCT79 skrev 2011-04-09 21:59:06 följande:
    Odd, du är så himla fin! Söt! Om det inte vore så att Sugar har tingat mig i nästa liv så......   ;)  (se granntråden. ;)
    Haha...attans också!

Men då vill jag också tinga någon....mh.....svårt det där, ni är alla så himla goa! Jag håller med mimmi80....KOLLEKTIV!!!

*kramisar*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • 3 barns mamma84
    sugarrush skrev 2011-04-10 00:59:41 följande:
    Åh KÄRA VÄNNER!
    Vad otroligt GLAD jag är att moderatorn kom in och rensade lite nu...
    Äntligen kan man våga hänga här igen nu då!
    Har ju saknat er, mina vänner!

Sofy, jag har funderat på sätt att locka ut Devin:
    1. Bröstmassage. Har hört ryktas att man kan få sammandragningar av att massera och dra i bröstvårtorna. Kanske värt ett försök?
    2. Pollygodis. Alla killar älskar av någon anledning Pollygodis. Kan du inte vifta med några sådana framför snippan?

2-barnsmamma: Tänk om du är gravid igen, åhåhå vad coolt det hade varit, men lite tufft också. Jag tror att jag har ytterligare några små billiga stickor kvar hemma (jag hittade ännu fler när jag rensade i skåpet häromdagen) så om du vill kan jag skicka ett par! Jag kan dock inte posta dem förrän på onsdag eftersom jag är utomlands just nu, men maila mig din adress om du är intresserad!

Odd: Gud vad jag längtar efter att se dig och din förlossning! Vad lycklig du ser ut på bilderna också, du liksom ler dig igenom värkarna, vilket fullblodsproffs efter 5 förlossningar liksom!

Puss puss alla glada!
    Gumman du är bara så jävla underbarHjärta
    Haha skulle va sjukt häftigt att vara gravid nu men också vilken j*vla jobb det skulle va men ja jag vill verkligen men jag skulle också ha blivit glad om mensen kom men vi få se vad kroppen vill
    Kände på tappen igår kväll och den är mjuk än och stängd så vi får se.
    Än har ingen mens kommit och hälsat på så man vet aldrig.
    Åh gumman jag mailar dig min adress.
    Om du inte behöver dom istället för man vet aldrig efter du fött
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Odd:Du är bara så jävla vacker !!!!!
    Ser fan inte ut att du har ont alls så är så jävla GRYMHjärtaHjärtaHjärta

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma