• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • kajsalisa

Ska bli så sjukt spännande Odd. Vilket privilegium att få sin förslossning proffsfilmad och redigerad...

• Odetta
    kajsalisa skrev 2011-04-09 21:29:23 följande:
    Ska bli så sjukt spännande Odd. Vilket privilegium att få sin förslossning proffsfilmad och redigerad...
    Ja....och jag tycker det är SÅ synd att slutresultatet av alla timmar bara är en knapp halvtimme...skulle jag få bestämma skulle jag vilja ha ALLT vårat material...aaaaaalla timmar!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Sir Bubbalots mamma
    Odetta skrev 2011-04-09 21:27:01 följande:
    Haha...mig får ni se på "en unge i minuten" på måndag Egna bilder från förlossningen kan jag dela med mig efteråt...
    ååh jag längtar tills måndag!! ska bli så kul att få se de
  • PåvägMotSyskon
    kajsalisa skrev 2011-04-09 21:29:23 följande:
    håller med dig, superhäftigt- ja e redo för nästa gångs filmning haha om de vore aktuellt

Va de bara i västerås dem höll till (sett det på sjukhuset varje avsnitt) så då kanske inte man kunnat söka för o va me om man bor där ja bor..

odd - berätta för syrran min som är är äldre än mig att ja ska se på ett program där en familjelivsvän ska va me på tv program om förlossningar, berätta ja ltie smått förut innan de va premiär.. å då sa hon att hon settt reklamen för det.. å skicka sms dagen innan de skulle visas på tv för å påminna mig o se.. sött va så ja kollar, ska bli kul o se på måndag. =)

även om de redigerar bort en del så får man ju en hel del med å de bästa av allt är ju slutresultatet =))
  • Odetta

Kan visa 3 bilder av moment som INTE kommer finnas med i programmet på måndag

Både andra och tredje bilden hade jag värkar på....

• LittleJunia

Ja, det ska bli spännande att se dig på måndag odd! Förhoppningsvis så ligger jag själv inne just DÄR då iof.. men då får jag kolla reprisen

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥♥ư
  • kajsalisa

Tror du inte att du skulle kunna få råmaterialet av TV4 om du kontaktar dom Odd?

• Odetta
    kajsalisa skrev 2011-04-09 21:41:51 följande:
    Tror du inte att du skulle kunna få råmaterialet av TV4 om du kontaktar dom Odd?
    Har funderat på det...kanske ska maila dem. Det skadar ju inte att fråga
  • needtobreathe
    Odd;

Jag ska som sagt kika på webtv på datan från förlossningen när ja ligger där själv ;) Åååh va kul!

Ego;

De känns som ja har blivit påsatt av typ 4 elefanter! Satan va ont de gör i muffen haha. Och ont i ljumskarna. Blähä!
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-04-09 21:56:14 följande:
    Odd;

Jag ska som sagt kika på webtv på datan från förlossningen när ja ligger där själv ;) Åååh va kul!

Ego;

De känns som ja har blivit påsatt av typ 4 elefanter! Satan va ont de gör i muffen haha. Och ont i ljumskarna. Blähä!
    Vilka referensramar! Hahahh! Hoppas det var snygga elefanter du... :)

Odd, du är så himla fin! Söt! Om det inte vore så att Sugar har tingat mig i nästa liv så......   ;)  (se granntråden. ;)

På väg mot syskon, du ser oerhört pigg och fräsh ut! Sådär ser jag inte ens ut i vanliga fall! haha!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma