• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sugarrush
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-10 13:46:22 följande:
    Tack underbra du{#emotions_dlg.flower}
    Jag hoppas jag skulle klara av en till men shit jag hinner inte byta nick nu
    är fortfarande 2 barns mamma o nu 3 barns mamma och sen kanske kanske 4 barns mamma herregud börja känna mig som en vild kanin

Ja jag mailar adressen till dig
    juste vi åker på torsdag på sverige o är borta i 5 dagar..
    Men då hinner du inte få dem innan du åker... eller? Hur lång tid tar det för ett brev postat i Sverige att komma fram till dig? Eller ska jag skicka dem någon annanstans, så du kan få dem där du befinner dig?
    Fjärde gången gillt?
  • 3 barns mamma84
    sugarrush skrev 2011-04-10 13:53:58 följande:
    Men då hinner du inte få dem innan du åker... eller? Hur lång tid tar det för ett brev postat i Sverige att komma fram till dig? Eller ska jag skicka dem någon annanstans, så du kan få dem där du befinner dig?
    Tror det tar ca 1-2 dagar för en vanlig brev från sverige till danmark.
    Vi kommer ju att åka hem till mamma i älvsjö men mamma får inte få reda på detta än.
    Så det måste jga hålla i hemlighet än så länge.
    När kunde du skicka ?
    Vi åker ju nästa torsdag inte denna torsdag utan den 21 åker vi
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • sugarrush

Jaha okej, vad bra! Jag kan skicka nu på onsdag, alltså den 13:e! Då borde du ha dem innan helgen..

Fjärde gången gillt?
  • 3 barns mamma84
    sugarrush skrev 2011-04-10 14:00:36 följande:
    Jaha okej, vad bra! Jag kan skicka nu på onsdag, alltså den 13:e! Då borde du ha dem innan helgen..
    WOHOOOOO
  • Evve81

2barnsmamma: Ibörjan av mina graviditeter har det ju ALLTID kännts som at mensen kommer vilken sekund som helst liksom.

Sugar: Härligt med sprattel! Jag känner flera gånger om dagen nu och då slipper man ju liksom nojja sig!

Färnevik: En månad sedan. Tiden går verkligen fort!

Jag har varit ute med barnen några timmar nu och AJ mina höfter. Det är inte skönt. VI som ska åka till fjällen nästa tisdag MEN det ska nog gå bra. Så länge jag inte behöver stå och gå hela tiden!

• 3 barns mamma84
    Evve81 skrev 2011-04-10 14:10:55 följande:
    2barnsmamma: Ibörjan av mina graviditeter har det ju ALLTID kännts som at mensen kommer vilken sekund som helst liksom.

Sugar: Härligt med sprattel! Jag känner flera gånger om dagen nu och då slipper man ju liksom nojja sig!

Färnevik: En månad sedan. Tiden går verkligen fort!

Jag har varit ute med barnen några timmar nu och AJ mina höfter. Det är inte skönt. VI som ska åka till fjällen nästa tisdag MEN det ska nog gå bra. Så länge jag inte behöver stå och gå hela tiden!
    oh så än finns det hopp
  • gemigsinnesro

Färnevik: Jag kände omedelbar kärlek konstigt nog kan jag tycka för hela graviditeten har jag distanserat mig väldigt från barnet tycker jag. Däremot känner jag ungefär som Odd att det här är lite för bra för att vara sant.

• kajsalisa

Färnevik; visst tyckte jag att Ted var gosig, men jag tyckte inte att det blev sådär ljuvligt härligt förrän han var 4-5 veckor. Däremot så fanns beskyddarinstinkten omedelbums...

• Safireee
    sugarrush skrev 2011-04-10 13:35:31 följande:
    Ego: Idag 16+0! Igår efter en bamsemiddag med coca-cola, på en mycket högljudd klubb i här i Istanbul, kände jag någon som liksom kittlade min mage från insidan. Det var verkligen häftigt! 
    Mysigt! Hjärta

Jag känner också min lilla sprattla, det är så härligt att få små livstecken! Trodde verkligen inte att det skulle gå att känna så tidigt, men det gjorde det! Glad
    Molly - okt-07, Lillkotten - BF okt-11
  • kajsalisa

Så underbart Sugarrush. Vecka 17, det måste kännas underbart?! Börjar du känna dig "safe" ännu, eller är du fortfarande orolig? Jag blev inte lugn förrän efter rul i v 19, trots lyckat UL i v11...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma