• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Underbara nyheter dag och natt! Grattis!

Soma: hur känns det såhär en v innan bf?

• Mabaja

Mimmi och Kajsalisa: wilda är jätteglad och stolt men samtidigt väldigt avundsjuk. Det är många tårar som fallit och många duster! Men även mycket glädje.

• Mabaja

Soma: kan lägga in en bild när vårt internet funkar på hur flodhästen Mabaja såg ut innan W2 tittade ut. Du har verkligen en jättefin mage! :) njut av den nu sista tiden.

• Mabaja

Leaeva: det är åldern som tar ut sin rätt! ;)

• Mabaja

Vi "ungdomar" får fixa lite kärlek oss emellan så inte gamlingarnas kärlek tar över! :)

• Mabaja

Titta här! Såhär ser jag ut 6 dagar efter att Willemo tittat ut. Har 0.5 kg kvar av gravkilona med så har inte gått ner nästan nåt så jag är GLAD att jag inte gick upp så mycket. 

1 april ska jag hugga in på först mina Wildakilon och därefter sambokilon.. :)  
    Flicka 101010, Flicka 120303 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Tack fina du! Jag ser ju nästan smal ut. Men måste ha att göra med Dolly-tuttarna! ;)

• Mabaja

Soma: hur gick det hos bm? Förresten, du höll inte vår deal. ;) jag skulle gå över en vecka och du skulle ploppa en vecka tidigare. ;)

Min guldklimp har gått upp 560 g på 6 dagar så nu har hon passerat 4 kg med marginal. Jag hade ju sagt till storken att jag ville få ha en bebis längre den här gången. ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma