Plus igen efter mf/ma
Soma: bm har fått mäta om senaste två ggrna för att det varit för litet mått.
Soma: bm har fått mäta om senaste två ggrna för att det varit för litet mått.
Samma här. ;) efter omtagningar och kolla datorn för att se tidigare mått.
Dags att föda barn
7.38 fick Wilda en lillasyster. Tog hjälp av lustgasen vid 9 cm. ;)
Tack! Det gick bra! Bild finns i bloggen för den som vill se!
En helt annorlunda förlossning jämfört med w. Vaknade 2.40 av en "kniv" i ryggen. Trodde först att w sparkat mig. ;) 4.15 åkte vi in och kom in vid 5. Det var väldigt lugnt allt. Vattnet gick precis innan W2 kom. Tog till lustgasen vid 9 cm och innan dess var jag helt utan smärtlindring. :)
Http://mabaja.blogspot.com
Tack tjejer! Hon är jättefin. Om 1.5 tim ska de kolla gulheten och sen åker vi hem till Wildabus!
Först hade vi en Maria. De hade överlämning vid 7 och slutade 7.30 så hon missade precis. Sen fick vi en Linn. Jättebra båda två! Lyssnade på vad jag ville och inte. :)
Tack tack! Idag har jag och w2 tagit första promenaden med barnvagnen! :) w1 och maken var iväg och babysimmade! Hade jag inte haft min förbannade hosta och nysattacker där det känns som hela maginnehållet och underredet ska ramla ut så hade jag inte trott på att w2 kom igår! Mår lite för bra tror jag. :)
Det blir en Willemo. Och sen är vi inne på Ann och Ines som mellannamn. Ann efter min döda mamma och Ines efter makens döda farmor. Men helt bestämt när det gäller mellannamnen är det inte.