• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • färnik

Det är olika vad de rekomenderar. Jag fick börja med proggisar först efter att man sett ett levande foster i v 6...

• needtobreathe
    färnik skrev 2011-06-07 15:24:25 följande:
    Det är olika vad de rekomenderar. Jag fick börja med proggisar först efter att man sett ett levande foster i v 6...
    Hahaha, vet inte va ja ska säga längre.. ;) Ingenting dom säger därnere stämmer me de dom säger häruppe..

Här säger min läkare från ÄL för bäst chans till lyckad grav, det skadar ju inte så varför inte.. typ så..
  • färnik

Jag veeeet! Det är verkligen helt värdelöst! Man vet ju inte vad man ska tro...

• telgebo
    needtobreathe skrev 2011-06-07 15:25:49 följande:
    Hahaha, vet inte va ja ska säga längre.. ;) Ingenting dom säger därnere stämmer me de dom säger häruppe..

Här säger min läkare från ÄL för bäst chans till lyckad grav, det skadar ju inte så varför inte.. typ så..
    Ja man kan bli galen på alla hit och dit till slut vet man ingenting.
    Gravid v.20+1 BF 23/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo

Jaha, börjar nästan förstå varför jag valde singellivet för nu får jag erfara samma skit igen. Har ju träffat en ny kille, jag hämtar dig vid 15 sa han vid 13.30 typ. Kl är nu över 16 och han är sen.

• telgebo

och nu ringde han och har åkt fel....herrejisses, Telge är INTE stort.

• needtobreathe
    telgebo skrev 2011-06-07 16:06:49 följande:
    och nu ringde han och har åkt fel....herrejisses, Telge är INTE stort.
    Hahaha, nä de äre inte.. men sjukt krångligt o hitta där!! :p Känner inge nån som tycker de e lätt me bil :)
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-06-07 16:08:43 följande:
    Hahaha, nä de äre inte.. men sjukt krångligt o hitta där!! :p Känner inge nån som tycker de e lätt me bil :)
    Ha ha, jag hittar i Telge som i min egen baficka och så frågar han mig vad står det på skylten där jag ska svänga av? Ähh, ja du vad fan står det, jag bara åker då jag hittar men tror det står Göteborg E20 eller nåt sånt. Ha ha, han måste tro att jag skämtar men men han är på väg nu iaf men kommer säkert ringa igen och åkt fel.
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-06-07 16:18:04 följande:
    Ha ha, jag hittar i Telge som i min egen baficka och så frågar han mig vad står det på skylten där jag ska svänga av? Ähh, ja du vad fan står det, jag bara åker då jag hittar men tror det står Göteborg E20 eller nåt sånt. Ha ha, han måste tro att jag skämtar men men han är på väg nu iaf men kommer säkert ringa igen och åkt fel.
    Haha ja men de e ju konstiga avfarter också ;) Åker man av den ena kan man ju fortsätta ut på nästa motorväg o samtidigt svänga av mot centrum, sen är centrum inte lättast o hitta i heller ;D Enkelriktat, små gator o nä fyfan! :p
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma