Plus igen efter mf/ma
Gaaaaah, så trött jag är. Helt sjukt hur snabbt några små hormoner kan ställa till det i kroppen...
Gaaaaah, så trött jag är. Helt sjukt hur snabbt några små hormoner kan ställa till det i kroppen...
Hur har ni tänkt göra när det kommer till att berätta för vänner och familj om graviditeten? Hur gjorde ni förra gången? Antar att situationen är lite speciell för dig Röntgensyrran med tanke på ditt jobb?! Vi kommer berätta för familj och närmaste vännerna efter ul v 10-11. Två veckor senare har jag "sommarlov" och kan alltså vänta med att berätta på jobbet till augusti om jag vill. Chefen får nog reda på det efter ul också när jag tänker på saken...
Kära pixan då!! När har du bim?
Wohoooo!! Har precis gjort färdigt min deklaration. Totalt off topic, jag vet, men jag är så himla nöjd över att jag klarade av det med extrablanketter som ska fyllas i efter lägenhetsförsäljning. Det är ju rena, rama djungeln det där... ;)
God förmiddag alla fina flickor. Hoppas ni mår bra?! Det börjar verkligen sjunka in att jag är gravid igen. Helt sjukt!! Jag och mannen pratade om det "seriöst" för första gången igår och jag inser mer och mer att det inte lönar sig att gå omkring och oroa sig. Går det åt he-e så är det inget jag kan göra åt saken iaf. Nä, från och med nu ska jag försöka börja njuta av att jag är gravid istället. Hoppas jag lyckas...
Välkommen hit Mini och Maria. Grattis till plusset! 
Mini, vi har bf på samma dag. Hoppas att allt går vägen den här gången.
Pixan.... fy så värdelöst. Usch å blä, å skit å piss!!!