Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Spammar allt vad jag kan... ;)

• kajsalisa

Hur ser din historia ut Maria204? Hur många har du sedan innan? Hur lång tid har det tagit att bli gravid osv?

• kajsalisa

Kan ju vara lite kul att se hur länge vi försökte också tänkte jag :)

{#lang_emotions_gravid}Beräknad förlossning{#lang_emotions_gravid}

November 2010

December 2010
    Maria204 24 december
    Maria A 78 24 december
    WeWant 25 december
    Anna TheSunshine 29 december

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
    Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)

Februari 2011

• kajsalisa

Hej no way! Grattis och välkommen hit. Skriv gärna in dig på vår fina lista. Häftigt att det gick så fort. Är det ditt första barn?

• kajsalisa

Haha, ser din profilbild och jag tror att det besvarar min fråga... ;)

• kajsalisa

Vad mysigt det låter No way. Själv fick jag ma i januari men är nu gravid igen med vårt första barn. Oron är givetvis stor, men jag har bestämt mig för att tro att allt kommer gå bra den här gången...

• kajsalisa

Va kul att vi börjar bli ett litet gäng här nu. Att döma av bf-listan så ser det ut som att det skulle kunna bli en å annan januaribebis...

• kajsalisa
    No way skrev 2010-04-29 20:49:09 följande:
    Gör inget om den kommer december eller januari, bara den håller sig inne på julafton =)
    Kanske blir en juklapp?! {#lang_emotions_tomte}
  • kajsalisa
    No way skrev 2010-04-29 20:59:37 följande:
    =) men det kan ju inte vara alltför kul att fylla år påp julafton när man är liten ;)
    Nä, jag håller med. För egen del så är jag glad bara det blir nåt, men givetvis så skulle det ju inte skada om den höll sig till januari...
  • kajsalisa

Smålandsjänta; jag känner inte så mycket den här gången heller. Är tröttare än vanligt och möjligtvis något hungrigare. Jag hade ju, som du, jätteont i brösten förra gången och det känner jag nästan inget av nu. Kul att se dig här iaf och hoppas det blir ett starkt och tydligt plus nu i helgen så att du får skriva in dig på vår lista. Kramis

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma