Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

rontgensyrran skrev 2010-05-04 06:34:58 följande:
    Även jag säter mig på listan över oroliga, jag har ju´haft molkvärk till och från under denna graviditeten men igår hade jag mycket starkare molvärk. Och då inbillar jag mig att jag inte hade sån molvärk förra gången kanske...och då blir jag orolig kanske är det ett mf på gång.Fyyy på mig att tänka såna negativa tankar!!! ´Jag är gravid och jag ska föda fram detta barnet nån gång i januari!!! Så det så!
    Oroa dig inte. Det kommer bli bra. Vi alla tänker sådär emellanåt och det är ju helt naturligt att vara rädd. Det finns ju inga garantier, men rent sannolikhetsmässigt så borde det ju inte hända igen. Man kan tycka att vi fått vår beskärda del redan.
    Skickar över en styrkekram!
  • kajsalisa

{#lang_emotions_gravid}Beräknad förlossning{#lang_emotions_gravid}

November 2010
    Nataliesliv 20 nov (1a försöket efter MF)

December 2010
    Majmamman08, 11 december (1:a försök efter MF)
    Maria204 24 december (2:a försöket efter MA)
    Maria A 78 24 december
    No way 28 december
    Anna TheSunshine 29 december (2: försöket efter 2 MF)
    nyttförsök2010 29 december (1:a försöket efter MF)

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
    Mini Söderling 2 januari
    PåvägMotSyskon 5-6 Januari.
    Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)
    Smålands jänta i storstaden 7 januari (4:e försöket efter MF)
    toksnippa 9 januari (2:e försöket efter MF)
    Bev 10 januari (3 mf sen okt 2009)

• kajsalisa

Snyggade till listan lite bara.... {#lang_emotions_cool}

• kajsalisa

Alltså tjejer, jag är så sjuuuukt trött. Tror att jag passerade en magisk gräns när jag gick in i vecka sex igår och att det nu plötsligt är dags för den "trötta" tiden. Igår trodde jag att det berodde på att jag varit på gymmet, men jag är astrött idag också. Ni vet, sådär trött så att man skulle kunna gråta för att allt är så jobbigt?! Bara-ligga-på-soffan-i-myskläder-och-titta-på-dålig-tv-trött.....
    Någon mer än jag??

• kajsalisa
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-05-04 11:03:51 följande:
    Jag bara önskar att jag vore trött och kände av något! igår vid 21 ville jag gå och lägga mig men somnade inte förens efter 00 för det! Passa på och sov! bebisen kanske vill att du vilar?
    Om inte annat så vill jag vila... {#lang_emotions_wink} Får hålla mig till fyra när jag kommer hem. Kan inte sitta på jobbet å sova...
  • kajsalisa
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-05-04 11:15:27 följande:
    Nej det skulle nog inte vara det mest optimala!Just nu har jag  Bara-ligga-på-soffan-i-myskläder-och-titta-på-dåli g-tv- stund! Börjar inte förens vid 15 idag så nu slappar jag
    Gött det låter....
  • kajsalisa

Neeeej lilla snöflingan, hoppas verkligen att det inte blir nåt mer...

• kajsalisa

Hur går det Lilla snöflingan? Nåt nytt? Blöder du fortfarande?

• kajsalisa

Maria A; om du är orolig tycker jag att du ska söka antingen privat eller akut. Inget kul att gå runt och vara orolig....

• kajsalisa

Hallå alla blivande mammor! Tänkte bara kika in och säga hej. Hoppas ni mår bra?! Jag är på väg till en väninna i grannkommunen så det blir nog ont om inlägg från mig senare idag. Kram på er alla!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma