• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Labolinas
    SoMa72 skrev 2011-07-27 12:38:15 följande:
    Tack! Kl.16, jag vill/vågar inte... Hjälp mig nån, snälla! Jag kommer verkligen att bryta ihop på riktigt om inte allt är som det ska.
    Jag har inget bra råd, för jag kände precis som du. Det hängde t o m över mig efteråt, min man sa till mig att jag kunde se lite glad ut & låta lite glad nu när vi fått positivt besked. Det enda jag kan säga är att med största sannolikhet kommer allt vara bra och skulle det inte det mot all förmodan, så tar man sig igenom det också. Kommer din man vara med? Stor kram!!!
    ~Carpe Diem~
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-07-27 12:38:15 följande:
    Tack! Kl.16, jag vill/vågar inte... Hjälp mig nån, snälla! Jag kommer verkligen att bryta ihop på riktigt om inte allt är som det ska.
    Jag tror på dig SoMa... å skulle det vara pissiga nyheter så FÅR man bryta ihop och man reser sig igen... Tro mig.. har brutit ihop några gånger...

Men nu kommer det vara toppennyheter och det enda du kommer bryta ihop över är att det är minst tre i magen! Hihihihi!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • SoMa72
    Labolinas skrev 2011-07-27 12:45:42 följande:
    Jag har inget bra råd, för jag kände precis som du. Det hängde t o m över mig efteråt, min man sa till mig att jag kunde se lite glad ut & låta lite glad nu när vi fått positivt besked. Det enda jag kan säga är att med största sannolikhet kommer allt vara bra och skulle det inte det mot all förmodan, så tar man sig igenom det också. Kommer din man vara med? Stor kram!!!
    Ja, du har helt rätt. Tror jag kommer kunna vara lite glad, ett tag iaf Sen börjar oron inför KUB Japp, han kommer vara med (fast jag önskar han kunde vara utanför rummet ifall det går åt skogen). Tack, den behövs! {#emotions_dlg.flower} Stor kram tillbaka!!!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-27 12:59:00 följande:
    Jag tror på dig SoMa... å skulle det vara pissiga nyheter så FÅR man bryta ihop och man reser sig igen... Tro mig.. har brutit ihop några gånger...

Men nu kommer det vara toppennyheter och det enda du kommer bryta ihop över är att det är minst tre i magen! Hihihihi!
    Tack fina du! Hjärta Jodå, jag har ju oxå brutit ihop några ggr vid det här laget, skulle vara skönt att slippa det idag.

Haha, det finns ju inte på världskartan att det enda stora ägget skulle ha delat sig i tre delar...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Mabaja

Gissa vem som börjar få svårt att dölja magen? =) och ja jag är ju fet från början men magen är lika stor som när jag var i typ v 16-18 med Wilda förra våren,. :)

Lycka till SoMa! Det kommer gå kanon! Det här är en bra tråd med många bebisar som tittar ut!

Sugar: JAAAA det ska gå bra... Idag är jag inte lika orolig... För ryggontet har börjat flytta sig ner kring höfterna så det är nog "bara" foglossning jag känner.. :)
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-07-27 13:34:58 följande:
    Gissa vem som börjar få svårt att dölja magen? =) och ja jag är ju fet från början men magen är lika stor som när jag var i typ v 16-18 med Wilda förra våren,. :)

Lycka till SoMa! Det kommer gå kanon! Det här är en bra tråd med många bebisar som tittar ut!

Sugar: JAAAA det ska gå bra... Idag är jag inte lika orolig... För ryggontet har börjat flytta sig ner kring höfterna så det är nog "bara" foglossning jag känner.. :)
    Men vilken fin mage du har!!!! Härligt!

Tack, jag hoppas få tillhöra den skara som pluttar ut en bebis sen...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Bellas7

SOMA Hmm i trillingtråden finns det flera trillinggravida och de flesta väntar ENÄGGSTRILLINGAR Hehehe

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-07-27 14:25:34 följande:
    SOMA Hmm i trillingtråden finns det flera trillinggravida och de flesta väntar ENÄGGSTRILLINGAR Hehehe
    Heheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... *gulp*
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-07-27 14:33:27 följande:
    Heheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... *gulp*
    hatar att säga det men leaeva hade rätt om mig... ;)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • SoMa72

Gick bra, såg ETT pickande hjärta! Blev framflyttad till 14 mar, på min namnsdag...

Kram på er alla!!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma