• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Mct: du är inte ensam om att vara mer död än levande! Wilda vaknade 3 inatt! Och hon somnade först 5. Jag somnade en timme senare. Sen vaknade hon kl 8 igen. Zzz

• Nikki GBG
    SoMa72 skrev 2011-07-29 12:04:09 följande:
    Nu ska det gå vägen ska du se, gumman! Upp med bilden imorgon! Och jag svarade på Testlagrets i den andra tråden.... Tror du kan lita på testet, bara se till att det blir starkare nu
    tack så mycket! {#emotions_dlg.flower}Glad hoppas det, borde va expert på testlagrets tester vid det här laget, 3e gången jag e gravid nu under loppet av 5 månader så det har väl blivit 100 tester eller ngt hehe..
    MCT79 skrev 2011-07-29 14:13:32 följande:
    Håller tummarna för dig! Stenhårt!!
    tack! {#emotions_dlg.flower}
  • Safireee
    Nikki GBG skrev 2011-07-29 11:14:59 följande:
    tror jag plussat idag på bim!!Glad
    både jag och min sambo ser ett mycket svagt streck men det är så svagt att det inte fastnar på bild i min kamera..
    men gårdagens test var totalt blankt så skillnad ser man.
    men undrar om testlagrets stickor kan ge falska plus eller visa skuggstreck som ändå är negativt???
    kommer lägga upp en bild på morgondagens test om det är starkare än idag...
    så nu börjar oron över ytterligare ett missfall då jag nyligen haft 2 missfall på raken, ett i mars och det senaste den 29 majRynkar på näsan
    den här gången är kanske förutsättningarna bättre då jag både äter 1/3 albyl minor/dag och smörjer mig med progesterAll 2 ggr/dag...
    Grattis till plusset! Jag har också tagit mängder med Testlagrets tester och något jag har lärt mig är att det finns inget som är så vitt som ett helt blankt test. Cool
    Hoppas att det ökar som det ska nu. Nu är det verkligen din tur! Jag åt också albyl minor fram till RUL (och oavsett om det var det som gjorde det eller ej så är det ju alltid bra med lite tro och placeboeffekt!)  
  • Nikki GBG
    Safireee skrev 2011-07-29 15:21:14 följande:
    Grattis till plusset! Jag har också tagit mängder med Testlagrets tester och något jag har lärt mig är att det finns inget som är så vitt som ett helt blankt test. Cool
    Hoppas att det ökar som det ska nu. Nu är det verkligen din tur! Jag åt också albyl minor fram till RUL (och oavsett om det var det som gjorde det eller ej så är det ju alltid bra med lite tro och placeboeffekt!)  
    vet inte om jag vågar säga tack än för när jag tempade nyss hade den gått ner från 37 igår till 36,7 Rynkar på näsan
    kanske bara e en tillfällighet eller så kanske mensen kommer idag iallafallRynkar på näsan
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-29 14:14:49 följande:
    Tänkte bara tala om att jag lever... är in och läser men orkar inte skriva nått... det går bara runt i skallen. Har börjat med en fin tradition att kräkas nattetid... Positivt är ju att jag slipper göra det på jobbet, nackdelen är att jag inte får sova...

Trött är bara början på vad jag är... sen grav-trötthet ovanpå det... wie! =)
    Stackars lilla skruttan! *kramar om* Låter jättejobbigt.... Hoppas det blir bättre snart!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Nikki GBG skrev 2011-07-29 15:30:29 följande:
    vet inte om jag vågar säga tack än för när jag tempade nyss hade den gått ner från 37 igår till 36,7 Rynkar på näsan
    kanske bara e en tillfällighet eller så kanske mensen kommer idag iallafallRynkar på näsan
    Det där med tempen ska man inte lita på... Har läst av andra gravida att deras temp droppade och de trodde det var kört osv, men det var det INTE.. Så sluta tempa nu!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Nikki GBG
    SoMa72 skrev 2011-07-29 15:49:49 följande:
    Det där med tempen ska man inte lita på... Har läst av andra gravida att deras temp droppade och de trodde det var kört osv, men det var det INTE.. Så sluta tempa nu!
    men nu tror jag verkligen jag blivit snuvad på konfekten! fick mensen nu tror jag, blöder iallafall och gjorde ett nytt gravtest som var totalt blankt! Rynkar på näsan så skuggstrecket i morse måste vara ett spökstreck eller så vet jag inte...
  • MCT79
    Nikki GBG skrev 2011-07-29 17:56:54 följande:
    men nu tror jag verkligen jag blivit snuvad på konfekten! fick mensen nu tror jag, blöder iallafall och gjorde ett nytt gravtest som var totalt blankt! Rynkar på näsan så skuggstrecket i morse måste vara ett spökstreck eller så vet jag inte...
    Men fasen vad trist.... beklagar.. verkligen... kraaam!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Nikki GBG
    MCT79 skrev 2011-07-29 18:00:20 följande:
    Men fasen vad trist.... beklagar.. verkligen... kraaam!
    ja jag blev så glad i morse när både jag och sambon såg skuggstrecket och så var det inget iallafall Rynkar på näsan trodde inte testlagrets test kunde visa spökstreck!
  • MCT79
    Nikki GBG skrev 2011-07-29 18:02:40 följande:
    ja jag blev så glad i morse när både jag och sambon såg skuggstrecket och så var det inget iallafall Rynkar på näsan trodde inte testlagrets test kunde visa spökstreck!
    Det KAN vara så att ägget började fästa men att nått gick snett och det stöttes bort direkt... det går ju såklart inte att svara på...  :(
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma