• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-08-14 19:43:15 följande:
    Så sant så.
    Tror han tänker tyst för sig själv med ibland.
    Precis som jag.
    Det bästa vore nog att mensen kom och neg på stickan för hans bästa.
    Och kanske för min med.
    Att elias är 8 månader är för tidigt igentligen.
    Men att han ändrar sig hela jävla tiden gör mig arg.      
    Vad tyst det är från dig, hur har det gått??  :S
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Mmmbop

Grattis AngelinaJo!

Leava... Ja, dags att bunkra DVD-boxar till tusen nu...

• Nikki GBG

om man är gravid och måste gå på spec-mvc varannan eller varje vecka. men jobbar 8-17 måndag-fredag och inte har möjlighet att endast ta ledigt 1 timme eller 2 utan måste ta ledigt en hel dag för att gå på läkarbesök. förlorar 1000 kr varje dag jag är ledig så ta ledigt kan ja inte utan ersättning. vet ngn hur det funkar!? blir man sjukskriven ett visst antal procent för att kunna gå på spec-mvc? eller kan man få annan ersättning??

• Bellas7

Dvd, 300 kanaler och 10 tidningar är i sängen. Mamma och pappa är här och lagar mat och jag ligger bara och glor i sängen. Skoj ... Detta lär bli drygt. 20+2 idag bara så ett antal dagar/veckor/månader kvar oj oj vad skoj.

• Sir Bubbalots mamma
    Bellas7 skrev 2011-08-17 12:21:22 följande:
    Dvd, 300 kanaler och 10 tidningar är i sängen. Mamma och pappa är här och lagar mat och jag ligger bara och glor i sängen. Skoj ... Detta lär bli drygt. 20+2 idag bara så ett antal dagar/veckor/månader kvar oj oj vad skoj.
    fast va gör man iinte för de små liven ;)
  • Alicia 72
    Just nu, när jag hamnat i lunchkoma och håller på att somna på jobbet, tycker jag det låter rätt skönt med sängläge
    Men jag förstår att det blir drygt! Vet du hur länge du behöver vara sängliggande?
    Försök att inte tänka så mycket på hur långt det är kvar utan ta dagarna som de kommer.

Alicia
  • MCT79
    Hihihihi! Jag läste att du hade 300 kameler i sängen och tänkte WOOOW! Shit jag förstår att det är jobbigt... SEN reagerade hjärnan....kameler!?  Jag är så trög just nu! hahah!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Bellas7

Som läkarna säger så är det tiden ut alltså till v 34 om jag kommer så långt.
    Men ska göra allt för bäbisarna så ska ligga pall :)

• Safireee
    MCT79 skrev 2011-08-17 12:59:53 följande:
    Hihihihi! Jag läste att du hade 300 kameler i sängen och tänkte WOOOW! Shit jag förstår att det är jobbigt... SEN reagerade hjärnan....kameler!?  Jag är så trög just nu! hahah!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma