• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mmmbop

Hehe, du ser! Lycka till med nya huset!! Spännande!

Jag mår bra! Illamåendet och foglossningarna håller sig på ett minimum idag så det är gött.

Haha, ja omröstning, "vad tror ni Mmmbop har i magen" Flicka, pojke, annat?

• SoMa72
    Mmmbop skrev 2011-09-08 10:51:53 följande:

Jag mår bra! Illamåendet och foglossningarna håller sig på ett minimum idag så det är gött.

Tack! =)

Härligt att du mår bra!

Hehe, "flicka, pojke eller ANNAT"?! *asg*
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MCT79

Idag har jag kissat och blandat med bikarbonat, hur skulle det bli? Det hände inte ett smack hur som.... inte en krusning på vattenytan! =)

Väntar tvillingar! 15+3 idag!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-08 11:52:14 följande:
    Idag har jag kissat och blandat med bikarbonat, hur skulle det bli? Det hände inte ett smack hur som.... inte en krusning på vattenytan! =)
    weeeeee, då är det nog tjejer
    om det är kille så ska det pysa, bubbla eller bildas skum, om det är tjej så händer ingenting... =)

hur mår du annars idag?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    Mmmbop skrev 2011-09-08 10:51:53 följande:

Annat! =)) ;)

SoMa, hus? Vardå? Berätta mer!
    Väntar tvillingar! 15+4 idag!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-09-08 11:53:58 följande:
    weeeeee, då är det nog tjejer
    om det är kille så ska det pysa, bubbla eller bildas skum, om det är tjej så händer ingenting... =)

hur mår du annars idag?
    Jag mår faktiskt lite bättre! Sovit bättre och andas bättre!  HjärtaKåvepeninHjärta  ;)

Fortfarande täppt, hör inget alls på höger öra och hostar... men känner mig liiite piggare!

Igår hasade jag till NetonNet och köpte en sånhär med hjälp av sambon http://www.netonnet.se/art/personvard/halsa-och-avkoppling/massage/obhnordica-shiatsumassagekudde6074/118629.4783/  Körde den två ggr igår och jag har faktiskt mindre ont i nacken/bakhuvudet...

Synd att min sambo är helt inkompetent när det kommer till massage... helt! Vi blir bara osams! haha!
    Väntar tvillingar! 15+4 idag!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-08 12:12:34 följande:
    Annat! =)) ;)

SoMa, hus? Vardå? Berätta mer!
    I metropolen Knivsta! Vi bor ju i Uppsala nu, så det blir lite mer "på vischan", men det går snabbt att åka bil och tåget tar bara 11 min och det blir närmare till Arlanda och Stockholm osv.
    Var ett par vänner som tipsade om att deras grannar skulle flytta och de har försökt få oss ut dit i flera år, men vi har alltid tackat nej, tills nu.
    I nuläget bor vi i en 3:a med öppen spis, jättefin, men den känns för trång för en liten bebbe oxå, sen är det 3 tr utan hiss. Huset vi köpt är ett enplans, 5 rok.

Vad skönt att Kåvepeninen (kåvepeninet?) verkar och att du mår bättre! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Mmmbop

Gött att du verkar må lite bättre MCT! Pencillin i tha' shit!

Knivsta alltså =) Ja det är en metropol det! Skönt med enplanshus och trevligt med grannar man känner!

• MCT79

SoMa ahh jag bodde i Knivsta 2004-2008!! Helt ok och bra kommunikationer! Ica är rätt bra där!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma