• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-09-26 18:02:30 följande:

Tror inte på gallsten, möjligen njursten.

Du har bara inte sträckt dig och fått en bristning bak i ryggen då?

Nej det kom smygande när jag satt stilla på jobbet vid lunch, sen blir det värre och värre.
    Väntar tvillingar! 18+1 idag!
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-09-26 18:06:37 följande:
    Nej det kom smygande när jag satt stilla på jobbet vid lunch, sen blir det värre och värre.
    Men njursten då? Eller UVI? Jag fick skitont en gång bak i ryggen när jag hade UVI.
    Mitt fjärde underverk är beräknad att födas om 27 dagar den 23/10. Äntligen gravid efter nästan 2 års kämpande
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-09-26 18:15:55 följande:
    Men njursten då? Eller UVI? Jag fick skitont en gång bak i ryggen när jag hade UVI.
    Njursten kommer plötsligt Telge, det här kommer smygande och lättar/försvinner när jag står på alla fyra. En människa med njurstensanfall klättrar på väggarna..

Tog en u-sticka på jobbet.... 1+ på vita annars ingenting..
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-09-26 18:26:33 följande:
    Njursten kommer plötsligt Telge, det här kommer smygande och lättar/försvinner när jag står på alla fyra. En människa med njurstensanfall klättrar på väggarna..

Tog en u-sticka på jobbet.... 1+ på vita annars ingenting..
    Ok, spelar ingen roll vad jag säger så jag ger upp. Vill du ha hjälp så åk in.
    Mitt fjärde underverk är beräknad att födas om 27 dagar den 23/10. Äntligen gravid efter nästan 2 års kämpande
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-09-26 18:39:59 följande:
    Ok, spelar ingen roll vad jag säger så jag ger upp. Vill du ha hjälp så åk in.
    Jag har ett läkarbesök i morgon som sagt, så jag försöker stå ut till dess. Jag har ingen lust att sitta på en akutmottaning.

Å vadå "spelar ingen roll vad jag säger"... vad ska jag säga då? "jaa! Det är förmodligen njursten, TACK telgebo!"

Jag VET ju att det inte är det... av flera anledningar..
    - Smärtan förvinner i vissa ställningar, det gör inte njursten
    - Smärtan kom smygande, det gör inte njursten
    - Jag har jobbat 4 år på en urologi/kirurgavdelning och sett patienter med njursten. De KAN inte vara stilla utan "klättrar" längs väggarna, jag gör inte det.

Men naturligtvis... jag borde bekräfta att du har rätt! Dumt av mig... Demon
  • telgebo

MCT: Sluta, du är alltid så avig mot mig så jag ska göra dig en stor tjänst...sluta svara dig för att slippa bli behandlad. Lämnar tråden igen och går till de andra där man blir behandlad schysst.

• MCT79
    telgebo skrev 2011-09-26 18:46:17 följande:
    MCT: Sluta, du är alltid så avig mot mig så jag ska göra dig en stor tjänst...sluta svara dig för att slippa bli behandlad. Lämnar tråden igen och går till de andra där man blir behandlad schysst.
    Ja alla är ju emot dig när man inte tycker lika/håller med.
  • JoWiAn

Tråkig stämning det blev..... :-/ Gallsten kommer smygande... Men blir det helt olidligt så åk in så det inte är nåt farligt! Annars får du ta upp det imorgon vid läkarbesöket.

• telgebo
    MCT79 skrev 2011-09-26 18:48:45 följande:
    Ja alla är ju emot dig när man inte tycker lika/håller med.
    Nej enbart för att du är så otrevlig i dina svar mot mig när jag bara försöker hjälpa
  • telgebo
    JoWiAn skrev 2011-09-26 21:14:42 följande:
    Tråkig stämning det blev..... :-/ Gallsten kommer smygande... Men blir det helt olidligt så åk in så det inte är nåt farligt! Annars får du ta upp det imorgon vid läkarbesöket.
    men gallsten sitter inte i ryggen, gjorde det aldrig på mig iaf.

och det blir tråkig stämning när nån svara så otrevligt när man försöker hjälpa.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma