• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-09-27 17:03:31 följande:
    Tack för att du hoppas på det..{#emotions_dlg.flower} men jag har mått så här sen i februari/mars.. så det är nog inte så :/
    Ahhh.... okej...  Rynkar på näsan
    Väntar tvillingar! 18+2 idag!
  • 3 barns mamma84

Här händer det saker ser jag sugarr stort mega mega grattis till dottern !!! Hjärta
    Mct GUD vilja juvliga små bebbar du har där inne Hjärta (Tänka sig gumman JAG HADE RÄTT !!!

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • pixerpie

Grattis till tjejen Sugar!!!
    Henne var det lätt att "offra" ´Tjejvasan för? *blink*

Å, MCT!! Underbart med en tjej och en kille!! Vad kul de kommer att kunna ha tillsammans!!
    KRAM!

• FruW

Vilka fina små du har i magen MCT!!

Flickan hoppas du får bra hjälp!

Kram från mig

• MCT79
    3 barns mamma84 skrev 2011-09-27 17:15:27 följande:
    Här händer det saker ser jag sugarr stort mega mega grattis till dottern !!! Hjärta
    Mct GUD vilja juvliga små bebbar du har där inne Hjärta (Tänka sig gumman JAG HADE RÄTT !!!
    Hahha ja det hade du! Hjärta

Tack alla! {#emotions_dlg.flower}
    Väntar tvillingar! 18+2 idag!
  • telgebo
    sugarrush skrev 2011-09-27 16:02:55 följande:
    Grattis MCT! Vad underbara nyheter! Så glaaaaaad för din skull!

Vi fick imorse kl 03.03 en underbar DOTTER! Förlossningen gick snabbt och jag är verkligen jättenöjd med allt.
    Allt som allt tog det tre timmar från inskrivning till bebis på bröstet. (fast självklart hade jag kämpat på därhemma med värkar ett bra tag utöver detta...) Och haha, vi som hade förberett fl-brev, musik, massageolja, snacks... Allt det där ligger orört i väskan, det fanns inte tid för något. De hann knappt läsa brevet ens faktiskt. Och de gör mig inget alls, vi är bara så glada att allt gick så himla bra och fort. Det viktigaste lyckade jag ju kommunicera fram ändå.

Jag mår oförskämt bra, är bara lite trött efter två nätters frånvaro av sömn. Sprack inte ett enda dugg så inget behövde sys heller, så himla skönt!

Kram på er alla!
    Grattis
    Mitt fjärde underverk är beräknad att födas om 26 dagar den 23/10. Äntligen gravid efter nästan 2 års kämpande
  • telgebo
    HjärtatAlicia skrev 2011-09-27 17:03:31 följande:
    Tack för att du hoppas på det..{#emotions_dlg.flower} men jag har mått så här sen i februari/mars.. så det är nog inte så :/
    Men usch stackare. Hur mår du då? Jag har hypothyreos alltså underfunktion och jag mådde hemskt skitdåligt innan jag fick diagnos.

Jag hade ju det under alla mina graviditeter men det gick alltid tillbaka efter avslutad graviditet men i februari förra året då jag  mådde så dåligt  så konstaterades det att jag numer har det kroniskt och måste äta Levaxin resten utav mitt liv. Min pappa har det min farmor hade det så det var väl rätt väntat att jag skulle få det också.
    Mitt fjärde underverk är beräknad att födas om 26 dagar den 23/10. Äntligen gravid efter nästan 2 års kämpande
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma