• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    FruW skrev 2011-10-04 04:45:34 följande:
    Åh hjälp mig! Tog mitt cb dig nu, för att fira att det gått en v sen jag fick mitt plus. Hade äl den 12 sept (utslag på stickan) borde inte veckoindikatorn ge mig 3+ nu? Blir så orolig för att det ska gå fel nu! Har ni några erfarenheter?
    Hur långt gången är du idag då? 5+0? Du fick ju helt negativt gravtest torsdagen innan du åkte till sthlm eller hur? Så ägget kan ha fäst en eller ett par dagar senare än du tror.... den kan mycket väl bli 3+ om ett par dar!
    Väntar tvillingar! 18+6 idag!
  • FruW

Jag fick 2-3 på testet.

Ja du har rätt MCT, kom på att befruktningen sker ju inte vid äl utan ngn dag senare. Är på 5+1 tror jag... Ångrar lite att jag tog testet när jag ändå bara blev orolig... :/

• Bellas7

Utslag på stickan äl 1-2 dygn senare. Räkna den 14. Då borde det bli 2-3 på digitala. Inget att oro dig för gumman

• Bellas7

Mimmi jag fick 3+ på dig v 4+6 med TRE. Två dagar innan var det 2-3 så det är ju lugnt :)

• MCT79

Leaeva har rätt! (trodde aldrig... nädå.. ;)  )

Jag tror inte heller du ska oroa dig, dina streck har blivit starkare och starkare! När jag var 6+3 (om jag minns rätt) tog jag ett digitalt och fick 2-3 plötsligt... efter att mina streck blivit svagare igen... allt bra här... fast då var jag ju övertygad om att det var kört...

Det var efter det leaeva och Mabaja gav mig testförbud....

Väntar tvillingar! 19+0 idag!
  • FruW

Hotar du mig mct? ;)

Jo ni har nog rätt tjejer! Så nojjig bara... Leaeva vad gör du uppe/vaken förresten? Är den winstons snarkningar? ;)

• MCT79
    FruW skrev 2011-10-04 05:36:23 följande:
    Hotar du mig mct? ;)

Jo ni har nog rätt tjejer! Så nojjig bara... Leaeva vad gör du uppe/vaken förresten? Är den winstons snarkningar? ;)
    Lite....  Cool

Alltså vad leaeva gör uppe begriper jag.... men vad gör DU uppe 04,45 och kissar på test!?
    Väntar tvillingar! 19+0 idag!
  • Bellas7

Jag ligger på förlossningen med sammandragningar och lite av slemproppen har gått. Så skoj not.

• FruW

Nej men vad säger du! De får väl inte komma ut än? Vad säger läkarna? Åh vännen, jag håller tummarna för att det avtar så att de stannar inne några v till!!!! Hur mår du?

Stor kram till dig

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma