• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • FruW

Ja du MCT, senaste tiden har jag börjat vakna innan 5, förmodligen för att jag måste kissa. O då måste jag ju ta dagens första test med! ;) sen kan jag inte somna om, lite drygt... För när det är dags att gå upp ör jag hu trött igen.

• Bellas7

Ja jag är 27 fulla så de borde stanna lite till. Tappen var 3 cm så det var ingen jättefara i allafall. Jag mår ok annars.

Ja sluta testa nu.. 2-3 är bra och räknar du äl den 14 borde du vara 4+ 6 så det stämmer super bra :))

• FruW

Skönt att höra leaeva!!!! Tänker på dig!

Tack för hjälpen ni två, känner mig lugnare nu :)

Nepp, dags att gå upp, gäsp...

• MissT

Hoppas att de stannar därinne ett tag till Leava!!

Mimmi jag tror inte att det är någon fara. Jag tyckte att mina test var väldigt svaga i början och de steg inte så mycket som jag önskade men det visade sig ju att det inte var någon fara. Det kan ju ha tagit tid för ägget att fästa t ex, det lär det ha gjort i mitt fall i alla fall. Trots att jag åt pergo, var på vul och använde ÄL-test så blev jag framflyttad ganska många dagar (enl ÄL BF 3 jan, enligt RUL 12 jan).

Idag har jag 100 dagar kvar till BF  

• JoWiAn
    FruW skrev 2011-10-04 05:26:30 följande:
    Jag fick 2-3 på testet.

Ja du har rätt MCT, kom på att befruktningen sker ju inte vid äl utan ngn dag senare. Är på 5+1 tror jag... Ångrar lite att jag tog testet när jag ändå bara blev orolig... :/
    Jag mitt dumma nöt testar fortfarande........ Ska minsann kasta dom dumma testen som är kvar....Är precis som dig. Bara stressar uppp mig. O de säger att man inte kan mätta hcg så genom test så man får väl lita på det.
  • Pandoras box78

Hej tjejer

Tassar lite försiktigt in här, har ju lovat mig själv att inte tro att det finns något i magen förrän jag sett det men jag kan ju tjuva lite

Gjorde ett nytt test i morse och det var iaf ännu starkare.

Kram på er

♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • 3 barns mamma84
    Bellas7 skrev 2011-10-04 05:40:08 följande:
    Jag ligger på förlossningen med sammandragningar och lite av slemproppen har gått. Så skoj not.

''morgonkaffet åker sakta ner'' kommer du bli mamma snart
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Sir Bubbalots mamma
    Bellas7 skrev 2011-10-04 05:52:02 följande:
    Ja jag är 27 fulla så de borde stanna lite till. Tappen var 3 cm så det var ingen jättefara i allafall. Jag mår ok annars.

Ja sluta testa nu.. 2-3 är bra och räknar du äl den 14 borde du vara 4+ 6 så det stämmer super bra :))

nej nej nej. tänk på winston.. dom måste stanna inne ett par vackor till.. annars kommer han bli ensam å ledsen..

tänker på dig massor *kram* 
  • 3 barns mamma84
    Pandoras box78 skrev 2011-10-04 10:17:41 följande:
    Hej tjejer

Tassar lite försiktigt in här, har ju lovat mig själv att inte tro att det finns något i magen förrän jag sett det men jag kan ju tjuva lite

Gjorde ett nytt test i morse och det var iaf ännu starkare.

Kram på er

Grattis !! avundsjuka jag hihi
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma