• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • FruW

Jowian känner precis samma, testar varje dag, gärna både morgon o kväll .., men nu har jag inte så många tester kvar, så ska portionera ut dom till på söndag. Ser det bra ut då så får det va sluttestat!!

Har du mkt symptom? Bristen på dom oroar mig..

• JoWiAn
    FruW skrev 2011-10-04 10:46:41 följande:
    Jowian känner precis samma, testar varje dag, gärna både morgon o kväll .., men nu har jag inte så många tester kvar, så ska portionera ut dom till på söndag. Ser det bra ut då så får det va sluttestat!!

Har du mkt symptom? Bristen på dom oroar mig..

I början i v 4-6 hade jag inte så mkt symtom. Ont i brösten men de försvann sen. NU därimot i v 9 mår jag riktigt illa! Tar åksjuketabletter (när jag inte glömmer ) så mår jag bättre. Hemma idag med sjuk son så jag kan må illa ifred. Riktigt jobbigt på jobbet. Är förskollärare och små barn luktar
  • Bellas7

En uppdatering från mig. Har fått åka vidare till Lund då jag är bara 27+ ligger nu med dropp och sprutor för det ska lugna sig. Barnen mår bra i magen, winston är ledsen massor :(
    Jag mår ok, har ju bestämt mig att inte få dem så här tidigt så nu väntar jag bara ut tiden :)

• 3 barns mamma84
    Bellas7 skrev 2011-10-04 11:36:18 följande:
    En uppdatering från mig. Har fått åka vidare till Lund då jag är bara 27+ ligger nu med dropp och sprutor för det ska lugna sig. Barnen mår bra i magen, winston är ledsen massor :(
    Jag mår ok, har ju bestämt mig att inte få dem så här tidigt så nu väntar jag bara ut tiden :)
    Oj hoppas dom stannar inne då gumman .
    säger till trillingarna en hälsning '' Om ni inte lyssnar på eran mamma nu så kommer inte tomten alls''
    hoppas dom lysnsade hihi

Krya på dig gumman och hoppas nu att dom stannar inne ett tag till    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • FruW

Åh leaeva :( jag håller tummarna! Stor kram!!

• SoMa72
    Håller tummarna för att de stannar inne i magen ett bra tag till, gumman!

Tusen kramar på dig! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Pandoras box78
    Håller tummarna att dom stannar lite till!
    ♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • JoWiAn

Bra att dom tar hand om dig ordentligt!!! Håller tummarna på att de stannar någon vecka till!!! Massa lycka till kramar!
  • 3 barns mamma84

Vattkoppor här misstänker jag öööh vad ska jag göra ?

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma