• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-10-04 22:42:11 följande:

du de gjorde han när han kom ut.. bm å läkaren hade jätte roligt åt de..:P
    Hahaha kan bara fuck you värden jag kommer att sno alla brudar så passa er !
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • FruW

Leaeva jag undrar också. Tänker på dig o håller mina tummar stenhårt för att allt är bra! Kram

• Dag och natt

Åh håller också tummarna för leaeva, jag missade det igår. 

Alltså jag blir så ledsen, är i v 5+5 idag och cb veckoindikator visar fortfarande v 2-3. Bröt ihop fullständigt i morse när jag såg det, känns som man bara går och väntar på ett mf. Har ringt för att boka ul-tid nu för jag klarar inte av att vara så här orolig. De ska ringa upp under dan/morgondan. Så här var jag inte förra gången, jag testade en gång och that´s it. Jag blir så trött. 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 5+5 ♥
  • Sir Bubbalots mamma
    Dag och natt skrev 2011-10-05 09:51:51 följande:

Alltså jag blir så ledsen, är i v 5+5 idag och cb veckoindikator visar fortfarande v 2-3. Bröt ihop fullständigt i morse när jag såg det, känns som man bara går och väntar på ett mf. Har ringt för att boka ul-tid nu för jag klarar inte av att vara så här orolig. De ska ringa upp under dan/morgondan. Så här var jag inte förra gången, jag testade en gång och that´s it. Jag blir så trött. 
    gumman då..du ska låta bli å testa.. de gör en bara nojjig i onödan.. dom får sätta test förbud på dig med ju:)

bra att du bokar en tid för ul.. hoppas du får en tid nästa vecka.. 

Kraaam   
  • FruW

Havsklippan jag kände likadant igår, trodde med jag skulle få 3+ o blev jätteorolig! Men vi vet ju inte säkert när befruktningen skedde o testet är inte 100 % säkert! Jag vet inte om jag tänker testa med digitalt mer, tyckte jag bara blev mer nojig. Har några billiga stickor hemma som jag ska anv fram till söndag, då jag ska till dr. Hoppas dom hör av sig snart så du kan få ett tidigt Vul. Jag får nog ett på sön, sen har jag ett bokat den 19.....

Kram vännen

• Mmmbop

Havlsklippan: Jag fick också svagare resultat på testerna efter några veckor, PANIK! Men det var ingen fara, de kan variera med alla möjliga faktorer. Bra att du bokar läkartid för oron.

Kjaam: Han är ju så söt att man nästan vill kidnappa honom! Idag ska jag på RUL, jag håller tummar och tår att allt är ok därinne, har inte känt så mycket av bebis sista dagarna. Men förhoppningsvis är allt fint och jag får se om jag väntar en liten prins som du eller en liten tjej kanske? =)

Leava: Håller tummarna för dig och tänker på dig! Hoppas allt är bra med dig, mannen och trillingarna!

• SoMa72
    Dag och natt skrev 2011-10-05 09:51:51 följande:

Gumman, det är säkert ingen fara... Men jag håller med de andra, testa inget mer nu, är inte bra att oroa sig. Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma