• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja
    FruW skrev 2011-10-13 06:56:48 följande:
    Jo det är nog så. Kan man lobotomera sig själv tillfälligt? Hade varit ganska skönt just nu..
    du får tvinga dig bort från dina katastroftankar! Fokusera på ert bröllop! och er kommande fantastiska dag! 

Det är svårt att förstå men du väntar ju faktiskt barn! Och allt har ju hittills sett normalt ut iom att hinnsäcken motsvarar den dag du ska vara på! och det är väl positiva nyheter om något!

När vi fick veta att vi hade ett ma fick vi se... INGENTING! Det fanns kanske en fosterhinna som motsvarade v 3+... Så en hinnsäck i rätt vecka är ju jättebra och du skrev väl att han inte var säker på att han såg något? Dvs, han kanske kunde ana någonting! :)

Du ska se att det blir prima skinka av det här! :) Och så får du ha en liten bula på magen när det är dags för jul och nyårsfirande! ;)

EGO: Har börjat svälja kommentaren om att jag är höggravid (fick den igår när jag tränade- är i v21...)... och funderar hur den här dagen ska arta sig... Ta hand om en ettåring och "trasigt" knä är inget jag har önskat mig! Höll på att vrida knät ur led igår när jag tränade så kan inte sträcka ut benet helt men svullnaden har lagt sig iaf! :)  
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Dag och natt

Mmmbop och mimmi, det kan vara utomkveds eftersom HCG:t fortfarande steg. De vill iaf utesluta det så nu har jag varit och lämnat blodprov igen och hoppas på att det har sjunkit. Läkaren skulle ringa imorgon.

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Tack mabaja för dina kloka ord!

Havsklippan jag hoppas du snart får ett svar!

• MissT

Havsklippan vad jobbigt att behöva gå och vänta utan att få tydliga svar
    Hoppas att du snart får ett klart svar så du/ni vet vad det det är.

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-12 22:34:26 följande:
    MCT jodå ligger i sängen o stirrar haha har haft kompisar här hela dagen. Vilket är rätt skönt :) tiden rinner lite fortare då.

Jag har börjat spara mjölkkartonger till dig hehe
    Toppen! har ett par sparade här också!  Är din man hemma och hälsa på stackars Winston något? ;)
    Väntar tvillingar! 20+2 idag!
  • Javisst

Jag har också ett par stycken *skickar iväg en påse med mjölkkartonger till leeva*

• telgebo

Nu har det satt igång så nu blir det bebis närsom

Mitt fjärde underverk är beräknad att födas om 10 dagar den 23/10. Äntligen gravid (i vecka 38+4) efter nästan 2 års kämpande
  • JoWiAn
    telgebo skrev 2011-10-13 19:05:31 följande:
    Nu har det satt igång så nu blir det bebis närsom

Spännande!!!! Lycka till!!!
  • telgebo
    JoWiAn skrev 2011-10-13 19:45:06 följande:
    Spännande!!!! Lycka till!!!
    Tack.

Gör så ont, tänk att man glömt bort hur ont det verkligen gör.
    Mitt fjärde underverk är beräknad att födas om 10 dagar den 23/10. Äntligen gravid (i vecka 38+4) efter nästan 2 års kämpande
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma