• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79

MmmBop ja det var värt bilen... trots köööööer på hemvägen... hatar sthlm ibland...verkligen. Minns när jag bodde i Gävle och var hemma på tio minuter....*drömmer mig bort*

Mabaja, ja jag såg det, vi fick papper i brevlådan om att det kommer låta illa under samma period... då blir det bil helt klart... fatta kajka på buss från Bro till Karlberg.. via alla pendeltågsstationer... kommer ta timmar...

leaeva hur är det med långtappen?? *kram*  Drömde om dina bebisar i natt.... hoppas jag... annars väntar jag tre... (!) jag passade dem av någon anledning och de var pyyyyyttesmå... du hade bäddat i varsitt mjölkpaket... men dom mådde toppen och andades själva och så!

Väntar tvillingar! 20+0 idag!
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2011-10-11 16:26:29 följande:
    MmmBop ja det var värt bilen... trots köööööer på hemvägen... hatar sthlm ibland...verkligen. Minns när jag bodde i Gävle och var hemma på tio minuter....*drömmer mig bort*

Mabaja, ja jag såg det, vi fick papper i brevlådan om att det kommer låta illa under samma period... då blir det bil helt klart... fatta kajka på buss från Bro till Karlberg.. via alla pendeltågsstationer... kommer ta timmar...

leaeva hur är det med långtappen?? *kram*  Drömde om dina bebisar i natt.... hoppas jag... annars väntar jag tre... (!) jag passade dem av någon anledning och de var pyyyyyttesmå... du hade bäddat i varsitt mjölkpaket... men dom mådde toppen och andades själva och så!
    Jag ska åka den 20e. Och tågen slutar gå vid 19 så blir att skynda sig hem (går ju lätt med mina fogar och min dunderkula framtill)... Min syrra "ja men det är lugnt, kursen slutar ju 17"... Visserligen gott om tid men våra tåg går ju inte jätteofta. haha 
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-10-11 16:36:51 följande:
    Jag ska åka den 20e. Och tågen slutar gå vid 19 så blir att skynda sig hem (går ju lätt med mina fogar och min dunderkula framtill)... Min syrra "ja men det är lugnt, kursen slutar ju 17"... Visserligen gott om tid men våra tåg går ju inte jätteofta. haha 
    Näe.. å lite packat det lär vara då!.. =)
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2011-10-11 16:45:29 följande:
    Näe.. å lite packat det lär vara då!.. =)
    Precis så redan nu känner jag mig stressad men att ta bilen från Stadshagen lockar ju inte heller iom trafiken. haha 
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-10-11 16:47:25 följande:
    Precis så redan nu känner jag mig stressad men att ta bilen från Stadshagen lockar ju inte heller iom trafiken. haha 
    Näe... som sagt... hatar sthlm ibland! ;) Å just nu har jag inte temperament för att köra bil....  Oskyldig

I morgon ska jag sista gången till företagshälsan på morgonen så det måste bli kollektivt...... BLÄ!!
  • Bellas7

MCT haha mjölkkartong :)

Men passa dom Javisst kan du det, vi ska vänta tills dina är födda bara så du har fem stycken hehe

• PåvägMotSyskon

Längesen ja va Inne. Grattis mabaja till bebis, inte sold avis ;) Vilka mer är gravid igen?? :)

• Mabaja
    PåvägMotSyskon skrev 2011-10-11 20:49:33 följande:
    Längesen ja va Inne. Grattis mabaja till bebis, inte sold avis ;) Vilka mer är gravid igen?? :)
    av "barntråden" är det ännu bara jag. men några har verkstaden öppen! :) Tack!

Hur är det med dig, din man och alla era barn? =) Hoppa in i den slutna barntråden vet ja! Du är saknad! :) 
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma