• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-12-22 09:40:27 följande:
    Mct: din sambo blev väldigt till sig efter er romantiska middag va? ;)

Javisst: håller tummarna

Ego: nu har jag bytt mvc. :) kontroll imorgon så min nygamla bm (samma som w) får lite aktuella värden. Känns bra! Istället för att vänta till mitten av januari. Och nu kan maken följa med också. Han får uppdraget att ta hand om vilddjuret! :)
    Ja oja, han visste inte på vilket ben han skulle stå! ;)

Vad skönt! Hoppas det har nått bra förslag på åtgärd av ditt hb!
    Väntar tvillingar! 30+2 idag!
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2011-12-22 09:43:44 följande:
    Ja oja, han visste inte på vilket ben han skulle stå! ;)

Vad skönt! Hoppas det har nått bra förslag på åtgärd av ditt hb!
    Det kanske har hänt nå mirakel och vips ligger jag på en bra nivå igen! ;) Nej men jag får en aktuell siffra och kan bolla tankar och idéer.. Om inte så ska jag ju till ackis den tredje... 
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Javisst

Tack för tummarna! Den lever! Parveln lever! Helt sjukt.... Hörde dessutom massa fosterrörelser, verkar vara en livlig än där inne, det har varit full rulle på alla tidigare UL också. Samtidigt som vi hörde rörelser kände jag så som jag känt ett par dagar men inte kunnat/velat lokalisera vad det var. Nu vet jag!!! Jippi!! Sååå glad!

• Mabaja

Vad härligt javisst!

Här ligger jag i soffan och väntar på att mitt rivjärn ska slockna så vi kan plocka upp granen. Blir plastgran i år då vi åker bort på juldagen och inte kan hålla koll på vad katterna sysslar med. Och imorgon blir det tillräckligt fullt upp ändå! :)

• FruW

Åh vad underbart javisst! Sååå glad för er skull!!!!!

Inser att jag inte längre kan analysera min graviditet m h à gravtester. Förra gången hade jag ju superstarka streck men blev ändå ma... :( får sluta testa o ha tålamod antar jag. Inte min starka sida!!

• MissT
    Javisst skrev 2011-12-22 18:29:12 följande:
    Tack för tummarna! Den lever! Parveln lever! Helt sjukt.... Hörde dessutom massa fosterrörelser, verkar vara en livlig än där inne, det har varit full rulle på alla tidigare UL också. Samtidigt som vi hörde rörelser kände jag så som jag känt ett par dagar men inte kunnat/velat lokalisera vad det var. Nu vet jag!!! Jippi!! Sååå glad!
    Åhh vad härligt! Stort grattis!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-12-22 18:42:44 följande:
    Åh vad underbart javisst! Sååå glad för er skull!!!!!

Inser att jag inte längre kan analysera min graviditet m h à gravtester. Förra gången hade jag ju superstarka streck men blev ändå ma... :( får sluta testa o ha tålamod antar jag. Inte min starka sida!!
    Hjärta
    Mamma till W skrev 2011-12-22 18:36:36 följande:
    Vad härligt javisst!

Här ligger jag i soffan och väntar på att mitt rivjärn ska slockna så vi kan plocka upp granen. Blir plastgran i år då vi åker bort på juldagen och inte kan hålla koll på vad katterna sysslar med. Och imorgon blir det tillräckligt fullt upp ändå! :)
    Pratade med min mamma tidigare idag som försökte klä granen... med hjälp av tre katter..... gick sådäääär..
    Väntar tvillingar! 30+2 idag!
  • Mabaja

Mimmi: tycker att det låter sunt att lägga undan testerna! Bara en vecka kvar innan ni får se ett hjärta slå!

• FruW

Jo sunt är det nog, meeeen...

Vill ha den där knappen på magen som vi pratat om tidigare...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma