• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    FruW skrev 2011-12-22 19:53:05 följande:
    Fan jag bara grinar. Orkar inte med något alls utom jobbet.. Orkar inte med julen, orkar inte med ett mf till
    Åhh vännen! Jag hoppas tårarna är hormoner, tröttheten graviditeten och att det blir bebis denna gången!!

Du har fått jättefina tester, sett en hinnsäck som stämmer i storlek! Jag tror på dig denna gången!!

Tusen kramar!!
    Väntar tvillingar! 30+2 idag!
  • MCT79

Jag är så patetisk... vi har sett en film ikväll.. den slutade med att en tjej dog.. och det slutade med att sambon grät, jag skrattade för att sedan också gråta.... Så.. lite labila typ..

Går ner i källaren med en liten låda, när jag kommer ner är dörren in till tvättstugan nästan helt stängd... vi stänger typ aldrig den... jag får upp i skallen "tänk om nån smugit in garagevägen?"... i samma sekund skrapar lådan i en knapp på min tröja.. som sticker ut lite över magen...

Å jag blir så jävla rädd.... gallskriker.... varpå sambon tror jag håller på dör och tar källartrappen ner i typ 3 steg....

Vi måste verkligen lugna ner oss....really.

• Mabaja

Haha har du träffat på miklos i källaren mct?

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-12-22 21:58:33 följande:
    Haha har du träffat på miklos i källaren mct?
    Om det nu vore han ändå! Det här var nån värre! Hemskare!
  • Mabaja

En sak till. Mycket sammandragningar idag. Var Max nån min emellan när vi var på Ica. Och nu efter att ha plockat undan här hemma, julpyntat och klätt granen efterlyser jag en lyftkran för nu har jag svårt att gå. Tur att det är kväll och dags att sooova!

Och w är sååå söt här hemma. Hon är helt imponerad över granen och går och plockar julgranskulor hela tiden. :)

• färnik
    FruW skrev 2011-12-22 19:53:05 följande:
    Fan jag bara grinar. Orkar inte med något alls utom jobbet.. Orkar inte med julen, orkar inte med ett mf till
    Hjärta Många kramar till dig! Hjärta Jag håller alla tummar och tår och allt annat med för den delen, för att det ska gå bra för er den här gången!
    Stolt och lycklig mamma till Alma f-2006 och Tilde f-2011
  • FruW

Tack så mycket!! Gud vad ni är snälla! Set känns att ni förstår, inte många andra "i verkligheten" som gör...

Känns lite bättre i dag. En v kvar till
    Vul, om inget händer innan dess..

Kram till er

O mabaja, försök ta set lite lugnt, om du kan , så kroppen får vila lite

• MCT79
    FruW skrev 2011-12-23 06:21:29 följande:
    Tack så mycket!! Gud vad ni är snälla! Set känns att ni förstår, inte många andra "i verkligheten" som gör...

Känns lite bättre i dag. En v kvar till
    Vul, om inget händer innan dess..

Kram till er

O mabaja, försök ta set lite lugnt, om du kan , så kroppen får vila lite
    Det kommer hända maaaaaassor före VUL! Maten ska ätas, tomten kommer, klappar öppnas, få mer stryk i wordfeud, förhoppningsvis en rejäl snöstorm, långa promenader med hunden, mys med E, jag ska få skäll över vikten hos barnmorskan sen 29:e och vips! Så är det den 30:e och det är dags för er att se er böna!

Hjärta
    Väntar tvillingar! 30+3 idag!
  • MCT79

Idag ska vi iväg och fira julafton med min familj... detta för att syrran jobbar i morrn och annars skulle få fira själv... Regnet faller och det är nästan 5 plus... Julstämning where are you?!

Väntar tvillingar! 30+3 idag!
  • Mabaja

Låter väl mysigt mct!

Min dag började bra! :) har både spytt och blödit näsblod! Sen har jag drömt om en väldigt konstig förlossning. Har haft massa sd under natten så är nog därför det kom in lite förlossning i drömmen.

Wilda sitter vid granen och är alldeles fascinerad. Varför har ingen sagt att det är en perfekt barnvakt för? :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma