• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

Alltså... Ska det vara såhär? Tantvarning vid 27 års ålder! Leker med w i 5-10 min och sen måste jag vila! Och kl har passerat 10 så jag känner att min morgonvila är ett måste men idag har vi inte tid. Ska på jullunch kl 13 och sen åker vi till Dalarna!

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-12-25 10:25:36 följande:
    Alltså... Ska det vara såhär? Tantvarning vid 27 års ålder! Leker med w i 5-10 min och sen måste jag vila! Och kl har passerat 10 så jag känner att min morgonvila är ett måste men idag har vi inte tid. Ska på jullunch kl 13 och sen åker vi till Dalarna!
    Du har ju fler anledningar än din ålder att ta hänsyn till.. ;)

Vi var ju hemma igår bara jag och A... vaknade vid halv åtta.. åt frulle i soffan och kollade film... somnade om efter filmen... var vaken ett par timmar, gjorde lunch.. sov en stund innan Kalle...

Såhär mycket brukar jag inte sova men jag var helt slut efter vårt firande den 23:e!
    Väntar tvillingar! 30+5 idag!
  • Mabaja

Haha sant!

Jag tvingade maken att åka hem vid 19.30 igår! Skyllde på wilda. Haha. Vi somnade fint till sällskapsresan! ;) nu har jag förvarnat D att jag sover i bilen på vägen upp! Haha.

• färnik
    Havsklippan: Jag ser svagt svagt... Hade absolut försökt få börja med medeciner omgående, om inte annat "för säkerhets skull". Skulle det inte vara ngt, utan vara falskt alarm, så skadar det ju ändå inte, menar jag!
    Stolt och lycklig mamma till Alma f-2006 och Tilde f-2011
  • sugarrush

Havsklippan, du kan ju alltid självmedicinera med albyl minor innan du får "the real stuff". Bättre än inget liksom..

• MCT79
    sugarrush skrev 2011-12-25 12:05:19 följande:
    Havsklippan, du kan ju alltid självmedicinera med albyl minor innan du får "the real stuff". Bättre än inget liksom..
    Ingen dum idé!
    Väntar tvillingar! 30+4 idag!
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-12-25 12:46:35 följande:
    MCT: Vad är du sjukskrivemn för??
    Bäckenuppluckring, vena cava syndrom och duplexgrav (underförstått hotande förtidsbörd tydligen...)
    Jag pratade med FK den 22:e och de har beviljat min sjukskrivning på heltid till partus men väntade på ett papper från mig som de skickade ut 5 dec... men som måste kommit bort.
    Så jag fick knappt 4ooo kr nu före jul. Woho! Fick alltså halv sjukpenning bara.
    Väntar tvillingar! 30+5 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma