• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Dag och natt

***********God jul till er alla fina!************ 

Ett julaftonstest visade detta resultat i morse, ser ni också det jag såg direkt? Jag vet att det är svagt Läkaren sa att jag skulle höra av mig direkt om jag blir gravid för att få progesteron och trombyl, men skulle ni höra av er på det här svaga testet eller vänta några dagar? Kramar!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Odetta

Havsklippan: åhhhh jag ser! Jag skulle höra av mig till läkaren, ju snabbare desto bättre. Grattis vännen, nu håller jag tummarna stenhårt!!! God jul!

• MCT79
    Dag och natt skrev 2011-12-24 10:11:41 följande:
    ***********God jul till er alla fina!************ 

Ett julaftonstest visade detta resultat i morse, ser ni också det jag såg direkt? Jag vet att det är svagt Läkaren sa att jag skulle höra av mig direkt om jag blir gravid för att få progesteron och trombyl, men skulle ni höra av er på det här svaga testet eller vänta några dagar? Kramar!

Jag hade hört av mig direkt!! Har du inget du kan börja med?
    Väntar tvillingar! 30+4 idag!
  • FruW

Grattis här med!! Hör av dig direkt tycker jag. Som jag har förstått det ska det sättas in genast, ju förr desto bättre!

Kram på dig vännen

• MissT

Jag ser också Havsklippan Vilken underbar julklapp!
    Håller tummarna och hoppas att strecket blir starkare och starkare.
    Tycker också att du ska höra av dig direkt.

God jul!

• Dag och natt

Nä jag har inget att börja med tyvärr! Jag tror nog inte att läkaren jobbar nu under helgen så jag väntar med att höra av mig till måndag när jag kan testa igen. Men om det visar lite starkare då så väntar jag inte längre med att höra av mig. Beräknad mens i morgon så den kanske kommer. 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Mabaja

Åh vad jag håller tummarna för dig havsklippan att mensen lyser med sin frånvaro och att det blir en liten septemberbebis (?) i höst. Än mer nu när Wilmas datum närmar sig! Grattis havsklippan till ett nytt litet pyre. :)

• sugarrush

Men vad är det jag läser??? Grattis Havaklippan, det där är ju positivt! Svagt men positivt! Kram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma