• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79

Jag har precis stått på alla fyra och kräkts av smärta... har sjukt ont i ryggen och det strålar åt vänster sida... ingenting i magen dock. En bit nedanför bh-bandet , lite ovanför revbenskanten...   AJ!!!
    Får jag stå på alla 4 en stund lugnar det sig... en stund = typ 30 minuter..
    Haft ont hela dagen och det enda som hjälper är att stå på alla fyra... kul!  Men så ont som jag haft nu ikväll har jag inte haft hela dan iaf...

Ringde och pratade med förlossningen...."ta två alvedon"....."okej...."

Väntar tvillingar! 30+5 idag!
  • plutten02

<Någon som har tips på vad jag ska ta mig till???
    Jag jobbar som personlig assistent och varje morgon stå står vi och borstar tänderna på vår brukare ca 20-30 minuter. Jag blir alltid kallsvettig och svimningskänsla. Har dock inte svimmat ännu men kan säga att det går så långt så det susar i öronen och börjar svattna framför ögonen.

Misstänker blodtrycksfall. Jag har inte talat om på jobb eller för cheferna att jag är gravid.

Tror det är för att man står så länge på ett ställe.

• MCT79
    plutten02 skrev 2011-12-25 18:31:16 följande:
    <Någon som har tips på vad jag ska ta mig till???
    Jag jobbar som personlig assistent och varje morgon stå står vi och borstar tänderna på vår brukare ca 20-30 minuter. Jag blir alltid kallsvettig och svimningskänsla. Har dock inte svimmat ännu men kan säga att det går så långt så det susar i öronen och börjar svattna framför ögonen.

Misstänker blodtrycksfall. Jag har inte talat om på jobb eller för cheferna att jag är gravid.

Tror det är för att man står så länge på ett ställe.
    jag kan bli sådär om jag står i kö, eller tvingas stå på pendeltåget. Ett tips är att trampa lite med benen när man står på stället. Håller cirkulationen igång..
    Väntar tvillingar! 30+5 idag!
  • Mabaja

Soma: Dagmar skulle ju aldrig komma så långt söderut som till Uppsala! ;) här har takpannorna på huset tackat för sig, träd rasat, lyktstolpar likaså! :) vi måste inspektera vår bil idag och se om takpannorna träffade bilen för de låg utspridda runt motorhuven.

• Odetta

Mabaja: oj...hoppas bilen klarat sig! Och bra att du sa det, ska nog kolla vårat tak idag vi med...var svårt att sova så som det blåste!

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • FruW

Nej din stackare ODD :(

Vet inte om tampong, jag hade nog inte chansat.

Kram till dig

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma