• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MissT

Pandoras box kul med en till Karlstadbo

Hoppas att det är bra med er alla och att ni hade en trevlig nyårsafton! Vi firade med några grannar. Jätte trevligt och alldelses lagom.

Startade morgonen i morse med värkar i ungefär 1,5 timme innan de klingade av och gav sig. De kom med 1-2 minuters mellanrum och varade i 1-2 minuter. Så typiskt att de ska ge sig.....Ja, ja ....har ju tid i morgon på SMV för att planera min igångsättning så förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan Pyret är här.

• FruW

Åh vad spännande missT!! All lycka till o stor kram från mig

• färnik

Spännande miss T! Snart får du komma in till oss i andra tråden! Flört

Stolt och lycklig mamma till Alma f-2006 och Tilde f-2011
  • plutten02

Vad fn är detta??? Illamående har slagit till igen som ett brev på posten... är ju i vecka 15 nu... Jag sov mig igenom hela gårdagen även idag... Fan jag kan ju inte vara social med min familj. Sambon kom hem i fredags och åkte nu idag... Hur social är man då?

Någon som blivit sjukskriven pga illamående och trötthet?

Har två barn sen innan och jag har inga krafter att ta hand om dom efter jobb och dagis om dagarna.

• Mabaja

Här är uuuuselt humör. Mannen vågar knappt prata med mig! Inte blir det bättre av att vi har så varmt i huset (värmepannan hade slagit ifrån så fanns ingen värme i huset när vi kom i onsdags så höjde på värmen ganska mycket mer än "vanligt" och igår när det var kallt ute slog det till). Och så tröttheten på det.

Plutten: jag jobbade mig igenom trots illamående och trötthet när jag väntade w. Den här gången har jag ett hb på 96 så nu har jag sagt ifrån mig allt arbete och är bara mammaledig för jag orkar inte med vardagen som den är nu och då går jag hemma! Lider med min älskade dotter som har den mamma hon har just nu. Kan gråta floder för att jag inte orkar med.

• plutten02
    Mamma till W skrev 2012-01-01 16:02:32 följande:
    Här är uuuuselt humör. Mannen vågar knappt prata med mig! Inte blir det bättre av att vi har så varmt i huset (värmepannan hade slagit ifrån så fanns ingen värme i huset när vi kom i onsdags så höjde på värmen ganska mycket mer än "vanligt" och igår när det var kallt ute slog det till). Och så tröttheten på det.

Plutten: jag jobbade mig igenom trots illamående och trötthet när jag väntade w. Den här gången har jag ett hb på 96 så nu har jag sagt ifrån mig allt arbete och är bara mammaledig för jag orkar inte med vardagen som den är nu och då går jag hemma! Lider med min älskade dotter som har den mamma hon har just nu. Kan gråta floder för att jag inte orkar med.
    Blev du inte sjukskriven med det låga HB?
    Jag ska ju inte till BM förens vecka 25...
  • Mabaja

Plutten: nej jag är inte sjukskriven. Jag är ju föräldraledig så kan ju inte bli sjukskriven från mitt barn!

• MissT
    FruW skrev 2012-01-01 13:43:31 följande:
    Åh vad spännande missT!! All lycka till o stor kram från mig
    Ja...nu är det förhoppningsvis inte lång tid kvar. Tack och kram tillbaks
    färnik skrev 2012-01-01 14:31:13 följande:
    Spännande miss T! Snart får du komma in till oss i andra tråden! Flört
    Det ser jag fram emot
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma