• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Dag och natt

Litet embryo med tickande hjärta!! Gulesäcken var på plats och storleken på hinnsäcken följer förra veckans UL, v 6+3. Gud vad underbart att vi såg detta idag. Hän fick leta ett tag vilket gjorde att jag under den tiden nästan gav upp hoppet. Ber till gudarna att den vill stanna hos oss nu... Kram på er!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Havsklippan hur går det??

När jag spöar er är det ren tur, tycker ni vinner över mig mest hela tiden :)

• FruW

Åh vad jag blev glad o lättad nu, kära havsklippan detta är underbara nyheter!!!

Kram på dig!

• Evve81

Havsklippan:Åh vad skönt för er!

Mimmi: det är alltid värtt att testa alternativ medicin men om man äter nåt är det av min erfarenhet ingen hit att blanda med "sjukvårdsmedicin" om du förstår hur jag menar

• Mabaja

Grattis havsklippan! Hoppas att du nu får slappna av liiite iaf!

Mimmi: har tänkt på dig och hoppas att du snart kommit upp ur ditt svarta hål!

• SoMa72
    Dag och natt skrev 2012-01-18 13:50:08 följande:
    Litet embryo med tickande hjärta!! Gulesäcken var på plats och storleken på hinnsäcken följer förra veckans UL, v 6+3. Gud vad underbart att vi såg detta idag. Hän fick leta ett tag vilket gjorde att jag under den tiden nästan gav upp hoppet. Ber till gudarna att den vill stanna hos oss nu... Kram på er!
    Åhh, vad härligt att höra! Grattis!

Kram!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • Dag och natt
    qatteriin skrev 2012-01-18 15:04:53 följande:
    Åh, grattis Havsklippan! Det är så hemskt när de letar länge, men så skönt de gånger de faktiskt hittar det man hoppats på!!
    Tack ni alla! Ja det var jobbigt när han försökte hitta en bättre vinkel (han sa det under tiden också, att det var det han försökte göra, men man hinner tänka katastroftankarna ändå).

Jag har firat det hela med att lägga en spya nu när jag kom hem.

Extra kram till mimmi! Hur mår du fina?  
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Mabaja

Idag har jag fått mitt fjärde järndropp! Blir allt piggare och det är sååå skönt! Ska ta mitt femte på fredag och på tisdag är det dags för nytt hb! Då får jag veta om det blir mer dropp eller om jag har tillräckligt. :) börjar ju närma mig förlossningen som bm sa. :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma