• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-16 17:10:46 följande:
    Mct: du får göra som pensionärerna "nej nu får ni åka hem för jag ska vila nu". ;)
    hahah får göra det...=)

Här kommer en magbild... brukar ju bjuda på en i xx+6.... ;)

Naveln är på väg ut....

Å sidan....

Väntar tvillingar! 33+6 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2012-01-16 17:21:45 följande:
    Fin du är!!
    Hjärta  Såhär kommer du också se ut snart... absolut senast vid denna tiden nästa år....
    Väntar tvillingar! 33+6 idag!
  • Dag och natt

Åh vilken finfin kula du har där MCT! Jag förstår inte hur du orkar svimma så många gånger, men ja vad ska du göra istället. För din skull hoppas jag att twinsen får komma ut snart....

Har tänkt på dig i dag mimmi, vad segt att det inte är över ännu, men hoppas att det kommer igång i kväll så du kan få vila ut inatt. (Usch så tråkigt att det skulle sluta så här. )

Jag ringde sjukhuset idag eftersom jag inte har fått någon ny kallelse till Vul den här veckan som läkaren sa att jag skulle få. De hade glömt skicka ut brevet men tid var bokad till ons kl 13 iaf. Då är jag i v 6+5 eller 6+3 (enl vul) så vi borde kunna se både embryo och hjärtslag. Eller har ni varit med om att hjärtslag inte har synts då men allt varit ok?

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Jag bara sitter och gråter ikväll, är det verkligen så mycket känsligt på tv ikväll? Nu senast till Jerringpriset... herregud jag har väl aldrig brytt mig om hästsport?!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2012-01-16 22:24:28 följande:
    Jag bara sitter och gråter ikväll, är det verkligen så mycket känsligt på tv ikväll? Nu senast till Jerringpriset... herregud jag har väl aldrig brytt mig om hästsport?!
    Hahah kunde inte låta bli att skratta lite! Hästsport är en fin sport, klart det är värt en tår. ;)

Sovit som en kratta i natt... inte pga smärtan utan helt sjuuuuka drömmar... kommer inte ihåg hälften men jag har vaknat genomsvettig flera gånger. Inget graviditetsrelaterat heller tror jag...

Snart iväg på UL sen antar jag det får bli projekt bädda rent i sängen...
    Väntar tvillingar! 34+0 idag!
  • FruW

God morgon! Tack för dina tankar igår havsklippan! Var på sjukhuset från kl 8 igår, tre doser senare hade inget hänt, så kl 15 fick vi åka hem med fler tabletter... Vid 19 någongång drog det igång med besked. Två timmar senare började det klinga av, då hade jag fått lite feber o var supertrött.

Har sovit ok i natt, vaknade dock mitt i natten alldeles svettig, så febern har nog hållt i sig under natten.

Ska ringa sjukhuset idag, får se om de vill att jag ska komma in på koll idag..

Jag tycker dina tårar igår var helt förståeligt! H-G Bengtsson är ju STOR, o ännu större är det att hästsporten fick ett sånt fint pris!!

Hästnörd.... :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma