• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • telgebo

mct mitt ex har skyddad adress fråga mig inte varför han påstår en massa idioti om mig att jag skulle vara farlig för att överdriva och få sympatier men jag vet var han bor då en av kp berättade om barnens dagis och då var det lätt att hitta det på nätet och då vet jag i vilken kommun de bor i och det ligger nära mig. jag har aldrig förslt skada mitt ex på nåt sätt men däremot har jag sett blämärken på barnen och har mina misstankar att barnen inte har det så bra hos sin pappa.

du måste lära dig mct att skilja på alice och det som hänt där och utredningen om mina äldre barn för det är två helt skilda saker, jag har ingen pappa som snackar skit om mig i alice fall och en pappa som motarbetar och har stora samarbetsproblem i mina äldre barns fall men ändå får jag skulden för att exet inte samarbetar när jag gör allt för att samarbeta och gott med på en massa för att anpassa mig till han och familjerätten och umgängen och gud vet allt.
    skilj på det mct

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    Mamma till W skrev 2012-01-22 21:39:51 följande:
    och jag tycker att du TELGE ska lägga ner offerkoftan när det gäller dina barn.. Skriv inte i offentliga forum om din sits.. Vi kan inte hjälpa dig, och du verkar ju inte inse dina fel och brister iaf för såna finns! Även hos oss föräldrar som har våra barn hemma. Bara att du fått en orosanmälan på dig från en medlem på familjeliv tyder väl på att du varit lite väl glapp i käften om INGET är ditt fel?

Nej håll dig till trådens syfte istället, graviditet och längtan efter ett barn!  
    Och den anmälan från den fega på FL ingår inte utredningen och vaddå offerkoftan? Lägg ner nu Mabaja
  • telgebo

Jag tänker lämna denna tråd nu för jag känner att ni hatar mig och jag tänker inte berätta för er hur det går med mina barn för ni bryr er inte och jag tror jag sitter och ljuger och hittar på och jag tänker inte berätta för er om jag är gravid eller inte heller för ni alla skiter ju i mig ändå och trycker ju ner mig och skriver en masa dynga om saker ni TROR er veta men inte har ett jvla uns sanning i.

Goodbye.

Tinkalilla: Du skriver nog stavfel du också för ingen är perfekt. PEDAGOGERNA om det är så jävla viktigt.

• Mabaja

Ja du har gjort dig till ett offer för varje gång du skriver om dina barn så är du ju helt oskyldig. Du har ju aldrig gjort ett fel om man läser dina inlägg om barnen. Alla ljuger, hittar på historier som inte stämmer etc.

• MCT79
    telgebo skrev 2012-01-22 21:44:28 följande:
    mct mitt ex har skyddad adress fråga mig inte varför han påstår en massa idioti om mig att jag skulle vara farlig för att överdriva och få sympatier men jag vet var han bor då en av kp berättade om barnens dagis och då var det lätt att hitta det på nätet och då vet jag i vilken kommun de bor i och det ligger nära mig. jag har aldrig förslt skada mitt ex på nåt sätt men däremot har jag sett blämärken på barnen och har mina misstankar att barnen inte har det så bra hos sin pappa.

du måste lära dig mct att skilja på alice och det som hänt där och utredningen om mina äldre barn för det är två helt skilda saker, jag har ingen pappa som snackar skit om mig i alice fall och en pappa som motarbetar och har stora samarbetsproblem i mina äldre barns fall men ändå får jag skulden för att exet inte samarbetar när jag gör allt för att samarbeta och gott med på en massa för att anpassa mig till han och familjerätten och umgängen och gud vet allt.
    skilj på det mct
    Nej inte än. Du är på väg att dra ditt one-night-stand in i rätten för faderskapsutredning. Ni kommer säkert ha en fantastiskt relation i fortsättningen!

Det är inte ett dugg svårt att ta reda på vad som hänt. Det mesta i sverige är offentliga handlingar. Handlingar som är väldigt lätta att få tag i. Så sluta nu Telge. Ta hjälpen som erbjuds, jobba för att må bättre.
    Skaffa inga fler barn, vare sig med kompisar, one night stands eller sambosar. MÅ BRA i dig själv istället.
    Väntar tvillingar! 34+5 idag!
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2012-01-22 21:44:28 följande:

skilj på det mct
    Stackars Niklas.
  • M I M M I

Telge, det här händer gång på gång. Så fort någon här inte tycker som du sånär den personen, eller alla, dum o elak, o inläggen ska anmälas. Vad vill du egentligen? Att alla bara ska hålla med dig, oavsett om vi tycker det är tokigt eller inte?

Skrev det hör till dig tidigare men du svarade inte på det. Vad i utredningarna o händelserna kring dina barn är sant? Om du fokuserar på det i din dialog med soc så kanske du kommer framåt?

• telgebo

Sofy: vadå Niklas?

Drömmer om smått: Allt jag säger är sant för alla utredningar som folk här verkar ha beställt och löst är så mycket feltolkningar men det går ju inte hem hos er ni tror att jag sitter och ljuger och försöker skyla över allt men det är faktiskt så. De är partiska på familjerätten och slänger en massa skit på mig redan första besöket där hade de onda ögon på mig medan pappan till de äldre barnen höjs till skyarna och  de går på hans snack om att jag gjort det och det när jag fan ser att han misshandlar barnen och anmält till soc om det och sonen har snackat om att ta livet och slagit larm om det också så lyssnar ju fan ingen och sedan får jag skit för att sonen spårar ur på ett umgänge och det skylls på mig när jag slagit larm gång på gång att sonen mpr dåligt till pappan som inte lyssnar, till familjerätten som inte ens gör en notis om det och slutligen till soc som bara skickar ärendet vidare men som jag inte vet om det gör nåt ont så kalla mig fan inte oansvarlös eller att jag skulle hitta på för att rädda mitt eget liv. Familjerätten sitter och trycker ner mig och tar upp en massa dynga som inte är sant och överdriver allt till min nackdel och exet till hans fördel för enligt dom så har ju exet inga fel och jag en massa och de lägge rin sina emotionella känslor i det hela.

Alice utredning så finns pappan MCT och det är ingen kompis som du så fint skriver, ta reda på fakta innan du utalar dig och det behöver fan inte dras till rätta om han pallrar sig iväg självmant och skriver på faderskapspapprena, vägrar han däremot efter FJÄRDE påminnelsen så får han betala för staten för att han uteblivit och fördröjt ärendet och faderskapet fastställs då i domstol ja, men jag vet att han är pappa till Alice för han är den enda jag var med.

Försvinner igen

• MCT79

Jag skriver inte att Alice pappa är en kompis. Läs igen och läs rätt. Jag skriver one- night- stand.
    Du sa det själv, du beskrev hur han hotade dig för att du inte ville göra abort, hur rädd du var osv...

Väntar tvillingar! 34+5 idag!
  • needtobreathe
    Telge;

Men du minns väl vad ditt ex heter hoppas jag? Därav Niklas.  

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma