• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Dag och natt
    Mamma till W skrev 2012-01-22 18:44:33 följande:
    Lite kul. Har en bekant som sålde sin knallrosa bugaboo till ett par som fått reda på rul att de väntade en flicka.

Nu har bebisen kommit och ut kom... En pojke!
    Haha! Surprise!
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Evve81
    Mamma till W skrev 2012-01-22 18:44:33 följande:
    Lite kul. Har en bekant som sålde sin knallrosa bugaboo till ett par som fått reda på rul att de väntade en flicka.

Nu har bebisen kommit och ut kom... En pojke!
    Hoppsan ännu ett bevis för att man inte ska lita på UL.
  • Mabaja

Haha ja. Fick iaf maken till att erkänna att det nog är bra att inte veta. :) då kan det inte bli fel. :)

• MCT79
    Evve81 skrev 2012-01-22 19:07:24 följande:
    Hoppsan ännu ett bevis för att man inte ska lita på UL.
    Tror vår bm sa att statistiken visade att de hade rätt till 85%... ang kön... vilket är stor del men inte alla! =)

Vi har fått vårt bekräftat av två olika... vi får väl se....*trumvirvel*
    Väntar tvillingar! 34+5 idag!
  • Evve81
    Mamma till W skrev 2012-01-22 19:13:14 följande:
    Haha ja. Fick iaf maken till att erkänna att det nog är bra att inte veta. :) då kan det inte bli fel. :)
    Ja för hur välkommet ett barn är oavsett kön så blir det ju ändå väldigt konstigt om man tror att det är en tjej och ut kommer en kille...
  • telgebo

vet ni hur ledsen jag blir av era ord och vaddå spamma tråden?

Som jag sagt tidigare så är det FÖR TIDIGT för ett test redan, det har inte gått så många dagar det måste gå innan jag kan testa.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo

Sedan så kämpar jag med att få hem Alice så gnäll fan inte på att jag gör allt för att få hem henne. Detta var inte planerat och man är fan säker 6 dagar före man väntar mens, har alltid varit det förr så jag tror inte jag hade äl vore fan otroligt i så fall.

Men tack så mycket för ert stöd, speciellt du Odd som inte har ett smack insyn i mitt liv och skriver så jädra hårda ord. Tänkt tanken på att anmäla ditt inlägg men sjunker inte till samma låga nivå som du.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • MCT79
    telgebo skrev 2012-01-22 19:54:36 följande:
    vet ni hur ledsen jag blir av era ord och vaddå spamma tråden?

Som jag sagt tidigare så är det FÖR TIDIGT för ett test redan, det har inte gått så många dagar det måste gå innan jag kan testa.
    Du kan testa från BIM!! Herregud du VET ju det här!
  • KMW

Fast jag hänger inte med i svängarna Telge, och jag tror att fler än jag är förvirrade. Ena gången så är du superklok och kunnig och vet massor om ägglossning, graviditet, förlossning, olika krämpor osv. Å nästa gång skriver du saker som får oss att tro att du inte vet nåt alls om dessa saker och skriver frågor som en erfaren människa som du själv borde veta svaren på. Du är väl på bim+2 eller 3 nu?! Du vet väl mycket väl att man kan plussa då, och betydligt tidigare också, eller?

• MCT79

Telgebo, jag har försökt stötta och svara dig på dina frågor fast jag vet att du KAN DET HÄR.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma