• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja
    JoWiAn skrev 2012-01-23 13:07:11 följande:
    Ibland kan man undra hur små små barn kan få ut såna gaser... Man blir lagom utsatt när man jobbar med dom. Värre är det när gaserna släpps lösa under blöjbyte... Då är det liksom fritt blås!

jo tack. Fick en sån vid senaste blöjbytet... Eller ja, hon springer ju runt med sin pappas kalsonger (rena) på huvudet hela dagarna så måste vara de som förgiftat henne! haha
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • MCT79

Låter...lovande... om man nu ska titta på barnafadern så går jag en jobbig framtid till mötes. Själv fiser jag bara jordgubbspruttar såklart.

Magen har varit jättejobbig nu på fm... har klar slagsida åt höger och det känns supertrångt... så jag tog fram dopplern... tadaaaa... har ett hjärta mitt uppe i epigastriet som vanligt...(tv 2..) men tv 1 som vi brukar hitta nere till vänster, nästan i ljumsken är nu.... lååångt upp på höger sida... Hon måste ha vänt sig???

Väntar tvillingar! 34+6 idag!
  • JoWiAn

Bara jag som är lite trög?? Satt här och undra vem som döpt sig till x... haha.. Oj nu har x skrivit samma som jag...Hur är det möjligt??????  haha....... Så är det när man läser hälften..

William 2005-03-03 ~ lillebror i magen BF 13/5 2012
  • Liberté

Min mage är stenhård nu, haft sammandragningar hela dagen trots att jag legat i sänge. Får nog vackert ringa in och höra vad dom säger.... 

• disturbed
    Liberté skrev 2012-01-23 14:20:57 följande:
    Min mage är stenhård nu, haft sammandragningar hela dagen trots att jag legat i sänge. Får nog vackert ringa in och höra vad dom säger.... 
    Haha, har du hängt här innan? Jag är liiiite förvirrad efter namnbytena..... Skäms
  • disturbed
    Mamma till W skrev 2012-01-23 15:08:08 följande:
    Sofy: jag tror att det är tinkalilla. :)
    Haha okej! Dåså  
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma